هر چی بخوای
موضوع در مورد همه چیز
ارسال توسط sina

 

کماندار نوجوان ، داستان یک اشراف زاده انگلیسی است که به دلیل حمله مهاجمان پدر و مادر خود را از دست داده است و همراه با دوستانش در جنگل زندگی میکنند و با مهاجمین می جنگند و …



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

نام اصلی: سرگردانی های دختری به نام نل، بر اساس رمان Shop Curiosity Olb The .یک نسخه ژاپنی دیگر از رمان های غربی که باز هم مضمون جستجوی مادر را دارد. این بار نل ترنت در بریتانیای عهد دیکنز به همراه پدربزرگش به دنبال مادرش می رود. اما همراهی این پدربزرگ که در داستان دیکنز از ناچاری و فشار مالی به قمار رو آورده است، نمی تواند کمکی به جستجوی نل بکند. برادر نل که بیشتر با موهای بلندی که صورتش را می پوشاند به یاد آورده می شود، هم از شخصیت های مجموعه کارتونی بود.

سازندگان مجموعه قصد داشته اند با آفریدن موقعیت هایی، علاوه بر ماجراجویی و درام، عنصر کمدی را هم به داستان بیفزایند اما وحشت و بدبختی نل و تصویر سیاه بریتانیای قرن نوزدهم (که از آثار دیکنز برگرفته شده) فضای کارتون را تیره تر می کند.

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

کارتون کارآگاه گجت توسط گروه DIC سازندگان (گروه ماسک) ساخته شد.این کارتون درباره یک کارآگاه فراموش کار حواس‌پرت و شلخته است. این کارآگاه یک ربات از نوع سایبورگ است  که انواع و اقسام ابزارک‌ها در تن و بدن او کار گذاشته شده و می‌تواند از آنها کمک بگیرد.

واژه Gadget (گجت) انگلیسی به معنای ابزارک و آلات و ابزار تازه ‌اختراع مکانیکی است. دشمن اصلی کارآگاه گجت شخصی مرموز به نام دکتر کلاو (چنگ و پنجه) است که رهبری یک سازمان شیطان‌صفت به نام مد (MAD) را به عهده دارد.

در زبان عامیانه انگلیسی به افرادی که شیفته خرید و استفاده از ابزارک‌ های نو هستند به طعنه«کارآگاه گجت» می‌نامند.

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

شاید خاطره انگیز ترین و به یاد ماندنی ترین کارتون دوران کودکی همه ما همین کارتون پینوکیو باشد این کارتون بر گرفته از داستانی ایتالیایی نوشته “کارلو کلودی” بود.با توجه به قدیمی بودن کارتون ، نمی توان انتظار کیفیت بالایی از آن داشت. ماجرای پیرمردیه (پدر ژپتو) که برای اینکه از تنهایی در بیاد با چوب یک عروسک میسازه و نامشو پینوکیو میذاره و فرشته مهربون بهش جون میده. این بچه خیلی ساده و زود باوره و توی بیشتر قسمتهاش روباه مکار و گربه نره سرش کلاه میذارن.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

کارتون قدیمی پسر کوهستان از سری کارتونهای قدیمی است که قدیمها از تلویزیون پخش میشد.این کارتون قدیمی کارتونی بسیار دوست داشتنی است که در زمان پخش علاقمندان خاصی داشت.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

کارتون پسر شجاع در میان بچه های ایرانی به شهرتی (شاید بیش از ژاپن) رسید; تقریبا همه بچه هایی که در دهه شصت و اوایل دهه هفتاد تماشاگر برنامه کودک بوده اند، «پسرشجاع» را به یاد می آورند.
این مجموعه، ماجراهای یک سگ آبی جوان و شجاع به نام چاک پسر شجاع را بازگو می کرد که لباس سرهمی آبی می پوشید. وقتی چاک و دوستان کوچکش به دردسر می افتادند، او معمولا به سراغ پدرش می رفت تا کمک بگیرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina
ارسال توسط sina

 

وروجک و آقای نجار(به آلمانی: Meister Eder und sein Pumuckl) نام مجموعه تلویزیونی آلمانی کودکان است که بین سال‌های ۱۹۷۹ تا۱۹۸۸ ساخته شد.

این مجموعه در دهه هفتاد شمسی در تلویزیون ایران نیز به نمایش در آمد.

داستان این مجموعه در مورد موجودی کوچک، گاهاً نامرئی و از دنیایی ناشناخته‌است که بنا به میل خود و یا در مواردی مثلاً به دلیل گرفتار شدن در چسب‌های کارگاه نجاری اِدر نجار (با بازی Gustl Bayrhammer) قابل رویت می‌شود. وروجک(با صدای Hans Clarin) که موجودی خرابکار ولی مهربان و دوست‌داشتنی است در کنار اوستا ادر نجار ماجراهای جالبی را خلق می‌کند.

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina
ارسال توسط sina
آخرین مطالب