هر چی بخوای
موضوع در مورد همه چیز

 دانلود سریال افسانه جومونگ – دوبله فارسی – پخش شده از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران

دانلود سریال افسانه جومونگ


بازیگران : Sung Eil Gook , Han He Jin , Kim Sun Soo , Hoon Yun Soo, Hoo Joon Hoo , …..
سال : ۱۳۸۷

خلاصه:

این سریال داستان جومونگ موسس امپراتوری گوگوریو در ۳۷ سال قبل از میلاد مسیح است.او پسر ژنرال« هائه موسو» و «بانو یوهوا»بود .پادشاه «گوم وا» سرپرستی جومانگ و مادرش را پس از قتل پدر جومانگ برعهده گرفت که گمان می‌رفت به دست سلسله «هان» به قتل رسیده است.«سوه ساه نو» دختر یک بازرگان بود که به جومانگ در تحقق رویایش در جهت بنیانگذاری یک کشور جدید کمک کرد و بعدها همسر دوم او شد.
 
 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

نام انیمیشن: Tangled Ever After – گیسو کمند برای همیشه

ژانر: انیمیشن ، انیمیشن کوتاه ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۶ دقیقه

حجم: ۴۲ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB
زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: پس از ماجراهای انیمیشن فوق العاده زیبای “گسیو کمند” ، حال راپونزل قصد ازدواج با مرد رویاهای خود را دارد. در این اینیمیشن کوتاه هنگامی که اسب داستان (مکسیموس) در حال آوردن حلقه های ازدواج می باشد ، عطسه ای می کند و حلقه ها به بیرون از کاخ می افتند و …



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

کارتون گربه‌سگ اثر پیتر‌هانان محصول کمپانی نیکلودیون و برنده جایزه اسکار است.

این کارتون در ۵ اکتبر سال ۱۹۹۸به صورت مجموعه تلویزیونی در آمریکا پخش شد، گربه سگ داستان دوبرادر به هم چسبیده (گربه و سگ) است که دارای دو بعد هوشیاری و عاطفی هستند.

گربه سگ از والدین خود که یک قورباغه و یک موجود پاگنده توسط گردباد جدا شدند. مکان زندگی گربه سگ در خانه‌ای در حومه نیربورگ است. خانه گربه سگ نیمی به شکل ماهی و نیمی به شکل استخوان است که آنها در این خانه با وینزلو (موش) زندگی می‌کنند.

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

دانلود کارتون زیبا و به یاد ماندنی گامبا با دوبله فارسی که خودم ازش خیلی خاطره دارم کجایی بچگی که یادت بخیر

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

جوانی بود به اسم گری گالیور که از روی نقشة به ‌جا مانده از پدرش و برای پیدا کردن او راه افتاده بود و سر از یک جزیرة ناشناخته درآورده بود که آدم‌هایش به اندازة انگشتان دست بودند و آن ‌وقت با آن آدم‌ها، (لی‌لی‌پوتی‌ها) رفیق شده بود و آن‌ها هم به او در جست‌وجویش کمک می‌کردند.
 
 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina
ارسال توسط sina

 

کماندار نوجوان ، داستان یک اشراف زاده انگلیسی است که به دلیل حمله مهاجمان پدر و مادر خود را از دست داده است و همراه با دوستانش در جنگل زندگی میکنند و با مهاجمین می جنگند و …



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

نام اصلی: سرگردانی های دختری به نام نل، بر اساس رمان Shop Curiosity Olb The .یک نسخه ژاپنی دیگر از رمان های غربی که باز هم مضمون جستجوی مادر را دارد. این بار نل ترنت در بریتانیای عهد دیکنز به همراه پدربزرگش به دنبال مادرش می رود. اما همراهی این پدربزرگ که در داستان دیکنز از ناچاری و فشار مالی به قمار رو آورده است، نمی تواند کمکی به جستجوی نل بکند. برادر نل که بیشتر با موهای بلندی که صورتش را می پوشاند به یاد آورده می شود، هم از شخصیت های مجموعه کارتونی بود.

سازندگان مجموعه قصد داشته اند با آفریدن موقعیت هایی، علاوه بر ماجراجویی و درام، عنصر کمدی را هم به داستان بیفزایند اما وحشت و بدبختی نل و تصویر سیاه بریتانیای قرن نوزدهم (که از آثار دیکنز برگرفته شده) فضای کارتون را تیره تر می کند.

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

کارتون کارآگاه گجت توسط گروه DIC سازندگان (گروه ماسک) ساخته شد.این کارتون درباره یک کارآگاه فراموش کار حواس‌پرت و شلخته است. این کارآگاه یک ربات از نوع سایبورگ است  که انواع و اقسام ابزارک‌ها در تن و بدن او کار گذاشته شده و می‌تواند از آنها کمک بگیرد.

واژه Gadget (گجت) انگلیسی به معنای ابزارک و آلات و ابزار تازه ‌اختراع مکانیکی است. دشمن اصلی کارآگاه گجت شخصی مرموز به نام دکتر کلاو (چنگ و پنجه) است که رهبری یک سازمان شیطان‌صفت به نام مد (MAD) را به عهده دارد.

در زبان عامیانه انگلیسی به افرادی که شیفته خرید و استفاده از ابزارک‌ های نو هستند به طعنه«کارآگاه گجت» می‌نامند.

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

شاید خاطره انگیز ترین و به یاد ماندنی ترین کارتون دوران کودکی همه ما همین کارتون پینوکیو باشد این کارتون بر گرفته از داستانی ایتالیایی نوشته “کارلو کلودی” بود.با توجه به قدیمی بودن کارتون ، نمی توان انتظار کیفیت بالایی از آن داشت. ماجرای پیرمردیه (پدر ژپتو) که برای اینکه از تنهایی در بیاد با چوب یک عروسک میسازه و نامشو پینوکیو میذاره و فرشته مهربون بهش جون میده. این بچه خیلی ساده و زود باوره و توی بیشتر قسمتهاش روباه مکار و گربه نره سرش کلاه میذارن.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

کارتون قدیمی پسر کوهستان از سری کارتونهای قدیمی است که قدیمها از تلویزیون پخش میشد.این کارتون قدیمی کارتونی بسیار دوست داشتنی است که در زمان پخش علاقمندان خاصی داشت.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

کارتون پسر شجاع در میان بچه های ایرانی به شهرتی (شاید بیش از ژاپن) رسید; تقریبا همه بچه هایی که در دهه شصت و اوایل دهه هفتاد تماشاگر برنامه کودک بوده اند، «پسرشجاع» را به یاد می آورند.
این مجموعه، ماجراهای یک سگ آبی جوان و شجاع به نام چاک پسر شجاع را بازگو می کرد که لباس سرهمی آبی می پوشید. وقتی چاک و دوستان کوچکش به دردسر می افتادند، او معمولا به سراغ پدرش می رفت تا کمک بگیرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina
ارسال توسط sina

 

وروجک و آقای نجار(به آلمانی: Meister Eder und sein Pumuckl) نام مجموعه تلویزیونی آلمانی کودکان است که بین سال‌های ۱۹۷۹ تا۱۹۸۸ ساخته شد.

این مجموعه در دهه هفتاد شمسی در تلویزیون ایران نیز به نمایش در آمد.

داستان این مجموعه در مورد موجودی کوچک، گاهاً نامرئی و از دنیایی ناشناخته‌است که بنا به میل خود و یا در مواردی مثلاً به دلیل گرفتار شدن در چسب‌های کارگاه نجاری اِدر نجار (با بازی Gustl Bayrhammer) قابل رویت می‌شود. وروجک(با صدای Hans Clarin) که موجودی خرابکار ولی مهربان و دوست‌داشتنی است در کنار اوستا ادر نجار ماجراهای جالبی را خلق می‌کند.

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina
ارسال توسط sina

 

ماجراهای هاکل بریفین جزء کارتونهای دهه ۷۰ بود که از برنامه کودک و نوجوان شبکه اول سیما پخش میشد. داستان یک پسر بچه فقیر به نام هاکل بریفین که خیلی ماجراجو هست. و هر جا که می رود سعی میکند با همه دوست شود. هاک با یک برده به نام جیمی آشنا می شود و برای بدست آوردن سند آزادی جیمی یک سفر طولانی و پرماجرا را با جیمی آغاز میکند. اتفاقاتی که در طول این سفر برای هاک وجیمی می افتد دستمایه قسمتهای این سریال کارتونی جذاب را تشکیل می دهد.

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

روزی زنبورهای عسل توسط زنبورهای قاتل مورد حمله قرار می گیرند هاچ که ملکه زنبورهای عسلاست به کمک دوستان فرار میکند از آن پس دختری بنام امی به دنبال مادر می گردد. و این تازه آغاز داستان زیبای هاچ است…

کارتون هاچ زنبور عسل ماجرای زنبوری است که به دنبال مادر خود می گردد و برای رسیدن به این هدف با دوستان خود جنگل را زیر پا می کنند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

کارتون نیک و نیکو از سری کارتون های قدیمی است این کارتون داستانهای زندگی دو بچه زنبور به نام های نیک و نیکو است که در جنگل هربار اتفاقاتی برای آنان می افتد.

نیک و نیکو (به ژاپنی:  Mitsubachi Māya no Bōken ، به معنی «ماجراهای مایا زنبور عسل») نام یک مجموعه انیمه ساخت استودیوی ژاپنی نیپون انیمیشن است. این مجموعه در ۵۵ قسمت از آوریل ۱۹۷۵ تا آوریل ۱۹۷۶ توسط شبکه تلویزیونی «تی‌وی آساهی» پخش شد. این مجموعه با اقتباس از رمان Die Biene Maja از نویسندهٔ آلمانی، والدمار بونزلز، ساخته شده است.

نیک و نیکو، به زبانهای مختلف دوبله و بارها از تلویزیون کشورهای مختلف به نمایش درآمده است و جزو نخستین و موفق‌ترین انیمه‌های ساخت نیپون انیمیشن محسوب می‌شود.در کارتون نیک و نیکو شخصیت های دیگری نیز وجود دارد که این کارتون را بسیار زیبا کرده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

کارتون زیبا و دیدنی مگ و دوستان . مگ مگ و دوستانش که همه حیوانات دوست داشتنی ای هستند در یک جزیره زندگی می کنند و داستان ها و اتفاق جالبی را برا ما خلق می کنند.

با دیدن این کارتون به سالها قبل بازگردید و از یادآوری دوران کودکیتان لذت ببرید!  دیدن این کارتون برای همه ی سنین خاطره انگیز و جذاب خواهد بود.

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina
ارسال توسط sina

 

همان طور که به یاد دارید داستان بر پایه دو شخصیت اصلی بنا شده است یک مورچه خوار آبی که همیشه در تلاش است تا چارلی مورچه قرمز رنگ خوش شانسی را که سوسیس می خواندش شکار کنداولین سری این مجموعه در March 1969 عرضه شد وتا سال ۱۹۷۱ در قالب ۱۷ داستان کوتاه به نمایش در آمد که گروه فروشگاه ایران نوین تقدیم شما می کند.

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

مجموعه انیمیشن ژاپنی است که توسط شرکت نیپون و بر اساس رمان رنگین کمان جنوبی که توسط نویسنده استرالیایی فیلیس پیدینگتون(۱۹۱۰-۲۰۰۱) نوشته شده ساخته شده است.در مورد داستان دختر جوانی با نام لوسی است که سختی‌ها وهیجاناتی را که او وخانواده اش در حین مهاجرت از انگلیس به استرالیا تحمل کرده اند ،بیان می‌کند .آنها از انگلیس به استرالیا مهاجرت کرده تا در آنجا مزرعه‌ای بر پا کرده به کشاورزی مشغول شوند.

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina
ارسال توسط sina

 دانلود کامل کارتون معاون کلانتر - دوبله فارسی

کاراکتر دپیوتی داگ (همان معاون کلانتر خودمان) را شرکت TerryToons Cartoon خلق کرد. سری‌های کوتاه مدت تلویزیونی‌اش (هر اپیزود هفت دقیقه) به سفارش کانال CBS تهیه شد و از اوایل دهه ۱۹۶۰، چهار اپیزود از آن‌ها در یک نمایش تلویزیونی نیم‌ساعته پخش می‌شد.

دپیوتی داگ، با آن شکم جلو آمده و کلاه و ژیله‌اش، از تمام نشانه‌های مجری قانون بودن فقط نشان روی سینه را دارد و یادآور کاراکترهای این شکلی وسترن‌های فورد و هاکس است. همة امور زندگی معاون در زندان کلانتری می‌گذرد. دیتون آلن، کمدین و صداپیشة مشهور، با لهجه و گویش غلیظ ایالت‌های جنوبی آمریکا به جای دپیوتی داگ حرف می‌زند و به ساده‌لوحی و روستازادگی‌اش می‌افزاید.

آن صحنة مشهوری که ماسکی و وینس، معاون را زورکی روی سن نمایش می‌کشانند تا حسابی جلوی همه کنفش کنند و ما خیال می‌کردیم تیتراژ است، در واقع ربط‌ دهنده اپیزودها به هم بود.

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

انیمیشن لاک پشت های نینجا از سالیان سال پیش طرفداران زیادی داشته و سبک جالب آن مورد پسند همگان قرار گرفته است.انیمیشن محبوب Teenage Mutant Ninja Turtles با قسمت های جدید ۲۰۱۲ منتشر شده است و در حال ادامه ساخت می باشد. و خبری بهتر از اینکه ما قصد داریم قصد داریم تمامی قسمت ها را به محظ انتشار در سایت همراه با زیرنویس فارسی قرار دهیم. امید است که مورد پسند نمامی کاربران عزیز باشد.. توجه داشته باشید که تمامی قسمت های قرار گرفته شده دارای کیفیت خوب و به زبان انگلیسی می باشند.. لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته (به انگلیسی: Teenage Mutant Ninja Turtles) یا به طور مرسوم‌تر لاک‌پشت‌های نینجا (به انگلیسی: Ninja Turtles)، همچنین لاک‌پشت‌های قهرمان داستانی درباره ۴ لاک‌پشت جهش‌یافته انسان‌گون (به نام‏‎های میکل‌آنجلو، لیوناردو، دوناتلوو رافائلو) است که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند.این مجموعه در سال ۱۹۸۴ در یک کتاب کمیک استریپ آفریده شد و بعداً از روی آن مجموعه پویانمایی، فیلم ، بازی رایانه ای، اسباب بازی و دیگر محصولات ساخته شد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

 فوتبالیست‌ها نام یک مجموعه مانگا به طراحی نوریاکی ناگایی است که از سال ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۹ در مجله کروکرو در ژاپن منتشر می‌شد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

همه کارتون میتی کمان ؛ همان مامور مخفی حاکم بزرگ را دیده اند. سریای که داداش کایکو با دستمال قدرتش دخل همه آدم بد ها را می آورد ! کارتونی که زمبه ؛ سگ باهوش سگارو درست در جایی که کسی فکرش را نمی کرد به داد بقیه می رسید و بالاخره کارتونی که آدم هایش همیشه با آدم بد ها در حال مبارزه بودند و این مبارزه برای ما جذاب و دیدنی می نمود.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

جهانگرد مشهور ونیزی در سال ۱۲۵۴ میلادی متولد شد . پدرش نیکولوپولو بازرگان سرشناس بود که برای تجارت به سرزمین های دور دست سفر می کرد مارکو که داستان سفرهای پرماجرای پدر را از زبان مادر شنیده بود از همان کودکی به سفرهای دریایی و دیدن سرزمین های ناشناخته علاقه داشت . روزها در بندرگاه گردش می کرد و از دیدن کشتی های بزرگ بادبانی ، غرق شگفتی می شد . نوشته های عربی و چینی روی بسته های کالا را می دید و دلش می خواست معنای این اشکال عجیب را کشف کند . شنیده بود کشتی هایی که از مشرق زمین می آیند ، کالاهایی چون ابریشم ، ادویه و جواهرات گرانبها با خود می آورند . شش ساله بود که پدرش نیکولو همراه عمویش مافئو سفری طولانی را آغاز کردند . سفری که سال ها به درازا کشید . روزها و هفته ها و ماه ها از پی هم سپری می شد و مارکوی کوچولو برای بازگشت پدر ، روز شماری می کرد این انتظار چنان طولانی شد که مارکو کم کم چهره پدر را هم از یاد برد . در این دوران دشوار بود که مادرش را از دست داد . مرگ مادر ضربه هولناکی بود که مارکو از ان به عنوان تلخ ترین خاطره زندگی اش یاد می کند روزی از روزهای سال ۱۲۶۹ میلادی ، کشتی بادبانی بزرگی در ساحل ونیز پهلو گرفت مارکو که در آن زمان نوجوانی پانزده ساله بود ، ناگهان صورت آشنای پدر و عمویش مافئو پولو را در میان سرنشینان کشتی شناخت و …



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

کارتون زنان  کوچک یک مجموعه  انیمیشن ۴۸ قسمتی است که توسط استودیو Nippon Animation ساخته شده‌است.  این کارتون شرح حال چند خواهر به همراه مادرشان است که با سختی های فراوانی رو به رو می شوند اما به کمک یک دیگر از پس این مشکلات سخت به خوبی بر می آیند  این کارتون بر گرفته از رمان زنان کوچک است.

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

رامکال با نام اصلی «راسکال راکون» , Araiguma Rasukaru “Rascal the Raccoon”‎) نام یک مجموعه انیمه است که در سال ۱۹۷۷ توسط استودیوی نیپون انیمیشن تولید شد. داستان مجموعه بر اساس کتابی به نام راسکال اثر استرلینگ نورت است.”استرلینگ نورث” ، پسر خوش قلبی است که حیوانات را خیلی دوست دارد. او یک روز یک بچه راکون را در جنگل پیدا می کند. استرلینگ راکون را راسکال (رامکال) می نامد و به خانه می برد. از این به بعد، رامکال همراه همیشگی استرلینگ می شود.و ……

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

کارتون زیبا و به یاد ماندنی دوقلوهای افسانه ای با دوبله فارسی و کبچر شده از تلویزیون ، قابل پخش در تمامی دستگاه های دی وی دی پلیر.

این کارتون جذاب و قدیمی شامل ۵۰ قسمت میباشد که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی اریران دوبله و پخش شده است.

زندگی دو کودک دوقلو ی خواهر وبردر را به نمایش می گذارد این خواهر و برادر نیروی فوق العاده ای دارند که فقط در شرایطی آزاد می شود که این خواهر و برادر در کنار یکدیگر باشند.

کارگزاران امپراطور به او گفتند این خواهر و برادر امپراطوری خود را نابود می سازد وبه همین علت وی شروع به دنبال کردم این خواهر و برادر دو قلو کرد و این خواهر برادر که دو قلوهای افسانه ای ما هستند شروع به فرار کردند که داستان کلی این کارتون نیز حوادثی است که در طی این گریز اتفاق می افتد.نام اصلی این کارتون دنباله‌دار «دوقلوهای سرنوشت» (The Twins of Destiny) است که توسط یک نویسنده‌ی فرانسوی به‌نام «ژان شالوپین» نوشته شده و در سال ۱۹۹۱ تولید شده است.

 

 


ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 2 تير 1392برچسب:انیمیشن دوقلوهای افسانه ای, دانلود انیمیشن dogholohaye afsanei, دانلود انیمیشن جولز و جولی, دانلود انیمیشن قدیمی, دانلود انیمیشن قدیمی دوقلوهای افسانه ای, دانلود تمام قسمت های کارتون dogholohaye afsanei, دانلود تمام قسمت های کارتون دوقلوهای افسانه ای, دانلود جولز و جولی, دانلود جولز و جولی با کیفیت بالا, دانلود دوقلوهای افسانه ای, دانلود دوقلوهای افسانه ای با لینک مستقیم, دانلود دوقلوهای افسانه ای با کیفیت بالا, دانلود رایگان, دانلود رایگان دوقلوهای افسانه ای, دانلود رایگان کارتون دوقلوهای افسانه ای, دانلود کارتون, دانلود کارتون dogholohaye afsanei, دانلود کارتون جولز و جولی, دانلود کارتون دوقلوهای افسانه ای, دانلود کارتون قدیمی, دانلود کارتون قدیمی دوقلوهای افسانه ای, دانلود کامل دوقلوهای افسانه ای - دوبله فارسی, دانلود کامل کارتون dogholohaye afsanei, دانلود کامل کارتون دوقلوهای افسانه ای - دوبله فارسی, دوقلوهای افسانه ای, کارتون جولز و جولی, کارتون دوقلوهای افسانه ای, کارتون قدیمی, کارتون های قدیمی,
ارسال توسط sina

 

دور دنیا در هشتاد روز رمان پرحادثه از ژول ورن، نویسنده فرانسوی، منتشر شده به سال ۱۸۷۳٫ این رمان در شمار بهترین آثار نویسنده است. یک جنتلمن انگلیسی به نام فیلاس فوگ با رفقای خود در باشگاه شرط می‌بندد که دو دنیا را در ۸۰ روز بپیماید و به همراهی خدمتکار وفادارش به نام ژان، معروف به پاسپارتو، عازم سفر می‌شود.

کارتون دور دنیا در ۸۰ روز ؛ یکی از ماندگار ترین کارتون ها برای بچه های ایران به شمار می رود که می توانیم بادیدنش ؛ خاطرات خوش گذشته را دنبال کنیم.

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

دکتر ارنست و خانواده اش در حال سفر به استرالیا هستند که کشتیشان بین راه غرق می شود ،  اما به طرز معجزهآسایی نجات پیدا می کنند و به جزیره ای بی سکنه وارد می شوند . ولی به جای نا امید شدن ؛ سعی می کنند شرایط محیط را برای زندگی موفق آماده کنند ؛ هر چه از مدت اقامتشان در جزیره می گذرد ؛ امیدشان برای نجات یافتن کمتر می شود ؛ اما برای ادامه زندگی نه !

در طول اقامت طولانیشان در جزیره ؛ خانواده دکتر ارنست سعی می کنند با کمترین امکاناتی که دارند ؛ زندگی خود را اداره کنندو نیاز هایشان را برطرف کنند. سریال کارتونی دکتر ارنست ؛ یکی از خاطره ساز ترین کارتون دوران کودکی خیلی از ماست . بدون شک دیدن این سریال جذاب و دیدنی برای تک تک ما جذاب خواهد بود…



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

حنا دختری در مزرعه داستان فرزندی که به دنبال مادرش می گردد، مضمون آشنای سریال های ژاپنی آن دوران، در اینجا هم تکرار می شود. کاتری (حنا) با پدربزرگ و مادربزرگش در مزرعه ای در فنلاند زندگی می کند و منتظر است.

مادر کاتری برای شغل از فنلاند به آلمان میرود و کاتری را در مزرعه ای تنها میگذارد اما جنگ جهانی اول شروع شده و فنلاند زیر قدرت روسیه است و کاتری (حنا) با وقایع ناگوار بسیاری روبرو می شود از جمله قادر به برقراری ارتباط با مادرش نیست و تنها گاو شیرده پدربزرگش توسط یک خرس کشته میشود و ادامه کسب درآمد برای آنان با مشکلات بسیاری مواجه میشود و کاتری تصمیم به کار کردن میکند. ولی آیا یک دختر بچه ده ساله از پس سختی ها بر می آید؟

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

کارتون زیبای جیمبو هواپیمای کوچولو این کارتون یکی از کارتون های دوست داشتنی ،‌محبوب و قدیمی می باشد . این کارتون ماجرای یک هواپیمای کوچولوست که در یک فرودگاه با دوستانش مشغول به کار می باشد .
این هواپیما علی رغم جثه کوچکش ،‌ کارهای بسیار بزرگی انججام می دهد و در مواقع بحرانی بهترین کمک برای فرودگاه می باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

مجموعه “سرندیپیتی” با نام اصلی “داستان های سرندیپیتی: دوستان در جزیره پیور” به کارگردانی نوبو اونکی مورد علاقه بچه ها بود، به ویژه که شخصیت سرندیپیتی بچه ها را به خود جذب می کرد. داستان این مجموعه درباره یک بچه به نام کنا و یک موجود اسطوره ای با نام سرندیپیتی بود که ناخواسته به جزیره ای ناشناخته وارد می شوند و با نجات دادن حیوانات جزیره محبوب اهالی جزیره می شوند.

 

 


ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 2 تير 1392برچسب:انیمیشن جزیره ناشناخته سرندیپیتی, جزیره ناشناخته سرندیپیتی, دانلود انیمیشن serendipity, دانلود انیمیشن سرندیپیتی, دانلود انیمیشن قدیمی, دانلود انیمیشن قدیمی جزیره ناشناخته سرندیپیتی, دانلود تمام قسمت های کارتون serendipity, دانلود تمام قسمت های کارتون جزیره ناشناخته سرندیپیتی, دانلود جزیره ناشناخته سرندیپیتی, دانلود جزیره ناشناخته سرندیپیتی با لینک مستقیم, دانلود جزیره ناشناخته سرندیپیتی با کیفیت بالا, دانلود رایگان, دانلود رایگان جزیره ناشناخته سرندیپیتی, دانلود رایگان کارتون جزیره ناشناخته سرندیپیتی, دانلود سرندیپیتی, دانلود سرندیپیتی با کیفیت بالا, دانلود کارتون, دانلود کارتون serendipity, دانلود کارتون جزیره ناشناخته سرندیپیتی - دوبله فارسی, دانلود کارتون سرندیپیتی, دانلود کارتون قدیمی, دانلود کارتون قدیمی جزیره ناشناخته سرندیپیتی, دانلود کامل کارتون serendipity, دانلود کامل کارتون جزیره ناشناخته سرندیپیتی, کارتون جزیره ناشناخته سرندیپیتی, کارتون سرندیپیتی, کارتون قدیمی, کارتون های قدیمی,
ارسال توسط sina

 

مجموعه “بچه های آلپ” با نام اصلی “داستان آلپ: آنت من” از محصولات کمپانی نیپون است. داستانی که روایتگر تلخی های زندگی، عشق، تنفر و بخشش است.

آنت دختر نوجوانی است که برادری کوچک به نام دنی دارد. آنها با پدرشان در مزرعه ای در دامنه های آلپ زندگی می کنند و مادرشان بعد از به دنیا آوردن دنی کوچولو می میرد.در همسایگی آنها لوسین با خانواده اش زندگی می کند که با آنت خیلی صمیمی است، تا اینکه طی حادثه ای دلخراش دنی کوچولو از پرتگاهی می افتد و فلج می شود. مقصر لوسین است و با این اتفاق تمام دوستی بین او و آنت به نفرت تبدیل می شود و…



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

دانلود کارتون به یاد ماندنی  بچه های مدرسه والت

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

این کارتون قدیمی و خاطره انگیز داستانی از یک میمون مادر و چند بچه میمون قد و نیم قد شیطون است . . .



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

سری کارتون های بلیک و مورتیمور شباهت زیادی به پوارو و شرلوک هلمز داشت ؛ البته از نوع کودکانه ! این دو نفر که در طول داستان ؛ مسائل زیادی را حل می کردند.
و در هر داستان با یک اتفاق و حادثه جدید روبرو می شدند و طوری که هیچکس حتی فکرش را هم نمی کرد ؛ مشکل را از بین می بردن ! کارتونی که اگر یاد شما باشد جمعه ها همه را به پای گیرنده میخ کوب می کرد این کارتون دوست داشتنی بلیک و مورتیمر نام داشت کارتون قدیمی بلیک و مورتیمر داری یک ژانر کاراگاهی بود و تمامی سنین این کارتون دوست داشتنی را می دیدند .



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 27 صفحه بعد