هر چی بخوای
موضوع در مورد همه چیز

 ژانر: اکشن ، درام ، هیجان انگیز

سال انتشار: ۲۰۱۳

حجم: ۵۰۰ مگابایت

کیفیت: Cam |  پرده ای

اسکرین شات : دارد

زیرنویس فارسی : بزودی

لینک IMDB

خلاصه داستان : پدری برای ازاد کردن پسر خود که در حین معامله مواد مخدر بازداشت شده است به طور مخفی دست به کار میشود و …

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 ژانر: درام ، ترسناک ، هیجان انگیز

سال انتشار: ۲۰۱۲

حجم: ۱۲۰۰ مگابایت

کیفیت: BluRay 1080p | آخرین حد کیفیت

اسکرین شات : دارد

زیرنویس فارسی : در انجمن

لینک IMDB

خلاصه داستان : پدر تیم agoraphobic با یک کشیش مرتد همکاری می کند تا دختر خود را از چنگال …….



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 | نامزد دریافت ۱ جایزه اسکار در سال ۲۰۱۰ و برنده ۸ جایزه معتبر بین المللی دیگر |

نام فارسی فیلم : هری پاتر و شاهزاده دورگه

منتشر کننده : ایران فیلم

ژانر: ماجرایی ، خانوادگی ، فانتزی

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۷٫۳

کیفیت : ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p | آخرین حد کیفیت ، فوق العاده

حجم : ۲۳۵۰ مگابایت ، ۱۱۳۰ مگابایت

اسکرین شات : ندارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان : در این فیلم هری پاتر در سال ششم هاگوارتز تحصیل می‌کند. هری در این سال تحصیلی برای اولین بار کلاس‌های خصوصی با دامبلدور دارد که در آنها به مرور و بازبینی خاطرات لرد سیاه می‌پردازند. این داستان مقدمه‌ای بر قسمت آخر هری پاتر محسوب شده و برای واپسین بار، هری و دوستانش در مدرسه هاگوارتز حضور می‌یابند.

حواشی فیلم : هری پاتر و شاهزاده دورگه نام فیلمی در سبک ماجراجویانه و تخیلی بر اساس رمانی به همین نام (اثر جی کی. رولینگ)، ساخته شرکت برادران وارنر است که در ۱۵ ژوئیه ۲۰۰۹ میلادی به اکران عمومی در آمد. این فیلم که ششمین فیلم از مجموعه فیلمهای سینمایی هری پاتر میباشد، با موفقیت بسیار هم از نظر فروش و هم از دید منتقدان روبرو شد. هری پاتر و شاهزاده دورگه، عنوان پرفروشترین فیلم در نخستین روز اکران و کل سال ۲۰۰۹ را از آن خود کرد و با ۹۳۰ میلیون دلار فروش، نهمین فیلم پرفروش تاریخ شد.

دو زبانه : برای اولین بار فیلم های دوبله فارسی بصورت دو زبانه ارائه شده اند . بدین صورت که هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در فیلم گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر زبان در نرم افزار KMPlayer از کلید های ترکیبی Ctrl+X استفاده نمایید. همچنین امکان تغییر زبان در دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

شوندگان : انتقام فالن

ژانر: اکشن ، ماجرایی ، علمی-تخیلی

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۵٫۹

کیفیت : ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p | آخرین حد کیفیت ، فوق العاده

حجم : ۲۳۹۷ مگابایت ، ۱۱۷۸ مگابایت

اسکرین شات : دارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان :  دیسیبتیکانها که باشکست مواجه شده بودند حالا به دنبال انتقام هستند وفعالیتهای مخفی خودرا آغاز کرده اند ودر این راه فقط یک نفر میتواند مانع آنها شود و او سام ویتویکی(شیا لبوف) است منتها سام به دانشگاه رفته ونمیخواهد وقت خود را به درگیری با تبدیل شوندگان بگذراند او حتی از ماشین مورد علاقه اش جدا شده است ولی اتفاقاتی باعث میشود که سام در تصمیمش تجدید نظر کند پس سام(شیا لبوف) ودوست دخترش میکالا بانز(مگان فاکس) تصمیم میگیرند بازهم با تبدیل شوندگان بجنگند …

دو زبانه : برای اولین بار فیلم های دوبله فارسی بصورت دو زبانه ارائه شده اند . بدین صورت که هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در فیلم گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر زبان در نرم افزار KMPlayer از کلید های ترکیبی Ctrl+X استفاده نمایید. همچنین امکان تغییر زبان در دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 gedit نرم افزاری بسیار قدرتمند در ضمینه ویرایش متن ها می باشد. این نرم افزار از تمامی فرمت های رایج پشتیبانی می کند. همچنین می تواند ابزار مناسبی برای کد نویسی نیز باشد. نرم افزار gedit را در ادامه از دانلودها دریافت نمایید.

 

gedit ویرایشگر حرفه ای متن ها gedit 2.30.2   لینوکس



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 حتما شما نیز در عکس های خود به قرمز شدن چشم ها برخورد کرده اید. این حالت در عکس ها بسیار ناخوشایند می باشد. با نرم افزار Red-eye Reduction Tool به سادگی و در کمترین زمان ممکن می توانید قرمزی چشم ها در عکس هایتان را برطرف نمایید. امیدواریم از این نرم افزار نهایت استفاده را ببرید.

 

Red eye Reduction Tool از بین بردن قرمزی چشم در عکس ها با Red eye Reduction Tool 1.0

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 Secure Folder یک نرم افزار بسیار کم حجم و قدرتمند کامپیوتری است که به کمک آن و به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Secure Folder فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Secure Folder رمزنگاری و قفل گذاری فایل ها توسط Secure Folder 5.6

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 Aurora 3D Text & Logo Maker نرم افزاری قدرتمند در ضمینه ساخت و طراحی نوشته های سه بعدی و لوگوهای زیبا می باشد. توسط این نرم افزار می توانید با افکت ها و قالب های آماده ای که در نرم افزار وجود دارد به راحتی نوشته های زیبا و به صورت سه بعدی ایجاد نمایید. همچنین با ابزارهای مختلفی که وجود دارد می تواند لوگوهای بسیار زیبایی را طراحی نمایید. امیدواریم از نرم افزار Aurora 3D Text & Logo Maker استفاده کافی را ببرید.

 

Aurora 3D Text Logo Maker طراحی آسان متن ۳بعدی و لوگو با Aurora 3D Text & Logo Maker 11.12051400 قابل حمل

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 با استفاده از نرم افزار جالب Animated Wallpaper Maker می توانید بر روی عکس های خود افکت هایی استفاده کنید و به آنها جان بدهید. از این عکس ها می توانید در پشت زمینه ویندوز هم استفاده کنید.این عکس ها با تمامی ویندوز ها سازگار می باشند. امیدواریم مورد قبول شما واقع شود.

 

Animated Wallpaper Maker ساخت تصاویر متحرک با Animated Wallpaper Maker 3.0.3



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. این ورژن برای سیستم عامل مک شرکت اپل طراحی و ساخته شده است..

 

Opera 11 نسخه جدید و نهایی مرورگر اینترنتی سریع و قدرتمند Opera 11.61 Mac OS X

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

Yahoo Messenger نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.192 Final



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 KMPlayer بهترین و محبوب ترین پخش کننده برای ویدئوها با کیفیت عالی می باشد که با پشتیبانی از زبان فارسی توانسه است در میان کاربران ایرانی هم به عنوان یک بخش کننده ی موزیک و ویدئوی عالی شناخته شود و کمتر کسی است که آن را نشناسد.

این پلیر به دلیل پخش تمام فرمت های رایج ، سرعت بالا در بارگزاری ، محیط ساده ، دارای پوسته های گرافیکی مختلف و … آن را از سایر پخش کننده ها متمایز کرده و از محبوبیت زیادی برخوردار است.

از فرمت هایی که این پخش کننده پشتیبانی می کند عبارت است از :

۳GP – Ogg Theora – Avi – Dvd – Mkv – Vcd – Wmv – Real Media – Quick Time – MPEG

برخی از قابلیت های این پخش کننده :

- پشتیبانی از آلبوم های فشرده صوتی (ZIP، RAR)

- پخش دی وی دی

- پشتیبانی از پلاگین های کاربردی و قدرتمند

- قابل نصب برروی همه ی سیستم عامل ها

- بصورت کاملا رایگان

- پشتیبانی از زبان فارسی

- نمایش همه ی زیر نویس ها IDX ، SUB ، SRT

- انتقال پلیر به نوار وظیفه

- نمایش فایل های تصویری مختلف مانند PNG، GIF

- پشتیبانی از دستگاه های WDM نظیر تلویزیون و یا دوربین

- و … .

برای مشاهده ی قابلیت های جدید نرم افزار + لینک دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

دانلود نسخه جدید پلیر قوی و محبوب KMPlayer 3.3.0.30

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 Splash Pro نرم افزاری بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های تصویری با کیفیت بالا می باشد. اگر شما نیز مانند میلیون ها کاربر از استفاده از نرم افزار هایی که هنگام انتخاب بسیاری از فایل های تصویری خطای عدم پشتیبانی پسوند را می دهند و توانایی پخش هرگونه فایل تصویری را ندارند به ستوه آمده اید و یا نیاز به نرم افزاری برای نمایش فیلم های با کیفیت بالا را دارا می باشید ما به شما استفاده از این پلیر جدید و قدرتمند را توصیه می نماییم. نرم افزار Splash Pro توانایی پشتیبانی از فایل های  AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS را دارا می باشد و همچنین به شما این قابلیت را می دهد تا به صورتی دستی اقدام به بارگذاری زیرنویس نمایید.

 

Splash پلیر محبوب و قدرتمند Splash Pro 1.13.2

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 Ableton Live نام نرم افزاری کاملا حرفه ای با ابزارهای متنوع می باشد که به منظورهای مختلفی در زمینه موسیقی طراحی شده است. این نرم افزار چند منظوره از ظاهر گرافیکی بسیار زیبا و کاربر پسندی برخوردار می باشد که می توان از این نرم افزار را در محیط های مختلف کاری استفاده نمود. از ابزارهای موجود در این نرم افزار حرفه ای می توان برای مصارفی همچون ساخت آهنگ و ویرایش فایل های صوتی ، قابل استفاده در استدیوهای صدابرداری و ضبط صدا و سازگاری برنامه به دستگاه ها ، قابل استفاده برای Beat سازان حرفه ای ، برای طراحان صدا ، قابل استفاده توسط DJ ها برای استفاده در کنسرت ها و … . این نرم افزار محصولی از شرکت Ableton می باشد.

 

Ableton Live 8.1.4 آهنگ خود را حرفه ای بسازید با Ableton Live 9 Suite v9.0.1



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا february 2013 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده February 2013 |

Windows XP دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) February 2013



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده February 2013 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون آپديت ماه اسفند Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 February 2013



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 شاید همه ی شما با گذر در سایت های اینترنتی و مطالعه ی نقد و بررسی های آن، با ویژگی های ویندوز ۸ آشنا شده باشید. این ویندوز سریعترین ویندوز مایکروسافت تا به امروز بوده است و با استفاده از حذف منوهای اضافی و تصحیح بوت شدن ویندوز و بسیاری از تغییرات دیگر، بهبودهایی در ویندوز صورت گرفته است.

اما ویندوزی که امروز در وبسایت دانلودها به طور اختصاصی برای شما عزیزان تهیه گردیده است، روایتی جدید از تمامی ویندوزهای ۸ عرضه شده تا امروز می باشد. این نسخه شامل تمامی ۳۶ نسخه ویندوز ۸ می باشد. همچنین تمامی آپدیت های عرضه شده تا تاریخ ۶ مارس در آن قرار دارد. هیچ تغییری در Settings ویندوز صورت نگرفته، هیچ برنامه ای به ویندوز اضافه نشده، هیچ تغییراتی در رجیستری اعمال نشده و هیچ تنظیمات ناخواسته ای به ویندوز اضافه نشده است. برای فعال سازی ویندوز نیز از AutoKMS pre-activation استفاده شده است. همچنین در این نسخه از ویندوز فایل autorun.dll در نسخه گنجانده شده است تا شما بتوانید از سایر نسخه های ویندوز، از هر نسخه ای که باشید، به همان نسخه از ویندوز ۸ و یا سایر نسخه ها آپگرید شوید. برای مشاهده ی لیست ویندوزهای موجود در این نسخه و همچنین لیست آپدیت های قرار گرفته در آن، به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز بی نظیر را برای اولین بار در دنیا به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|کامل ترین نسخه ویندوز تا به امروز، ۳۶ نسخه در یک پکیج، برای اولین بار در دنیا|

|آپدیت شده تا تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۳|

 

win8 all in one 36in1 cover بی نظیرترین مجموعه ویندوز 8 با نام Windows 8 AIO 36in1

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.5 Final

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 PhotoInstrument نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت روتوش و بازسازی تصاویر دیجیتال که در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک این کار را انجام می دهد. اگر می خواهید هنر روتوش و بازسازی تصاویر را به طور کامل یاد بگیرید ، این نرم افزار شروع بسیار خوبی برای شما می باشد. ابزارهای بسیار قوی و گوناگون در این نرم افزار شما را برای روتوش و بازسازی هرچه بهتر تصاویر همیاری می کنند. کار با نرم افزار بسیار آسان بوده و جهت کار با آن نیاز به دانش قبلی نخواهد بود. این نرم افزار از تمامی تصاویر با انواع پسوندها نظیر PNG, JPG, BMP, TIF, PCX, TGA, EXR, ICO , Adobe Photoshop PSD به طور کامل پشتیبانی می کند.

 

PhotoInstrument روتوش و بازسازی حرفه ای تصاویر با PhotoInstrument 5.6 Build 563

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 نرم افزار Sothink Logo Maker Professional ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت لوگوهای زیبا می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از قالب های آماده سازگار با وب می توانند انواع لوگوها در اندازه های گوناگون را مورد استفاده قرار دهند. در این نرم افزار کاربران توانایی استفاده بیش از صدها قالب لوگوی آماده را دارا می باشند. همچنین در این نرم افزار بیش از ۱۰۰ نوع افکت مختلف برای ساخت لوگوها در دسترس کاربران قرار داده شده است. قابلیت استفاده بیش از ۱۹۰نوع در پنج سبک کلاسیک,عمومی Cool ,Badge, و Letter Based نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ابزار ویرایش لوگوها نیز می باشد تا کاربران با توجه به نیاز خود قادر به اعمال تغییرات بر روی تصاویر نیز باشد. در این نرم افزار کاربران حتی می توانند برای انواع لباس ها نیز اقدام به طراحی لوگو نمایند. این برنامه با ارائه نتیجه ای سازگار با دستگاه های چاپ لباس این ویژگی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

 

Sothink Logo Maker طراحی لوگوهای حرفه ای توسط Sothink Logo Maker Pro 4.0.4186

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 نرم افزار Sothink Logo Maker Professional ابزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت لوگوهای زیبا می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از قالب های آماده سازگار با وب می توانند انواع لوگوها در اندازه های گوناگون را مورد استفاده قرار دهند. در این نرم افزار کاربران توانایی استفاده بیش از صدها قالب لوگوی آماده را دارا می باشند. همچنین در این نرم افزار بیش از ۱۰۰ نوع افکت مختلف برای ساخت لوگوها در دسترس کاربران قرار داده شده است. قابلیت استفاده بیش از ۱۹۰نوع در پنج سبک کلاسیک,عمومی Cool ,Badge, و Letter Based نیز یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ابزار ویرایش لوگوها نیز می باشد تا کاربران با توجه به نیاز خود قادر به اعمال تغییرات بر روی تصاویر نیز باشد. در این نرم افزار کاربران حتی می توانند برای انواع لباس ها نیز اقدام به طراحی لوگو نمایند. این برنامه با ارائه نتیجه ای سازگار با دستگاه های چاپ لباس این ویژگی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

 

Sothink Logo Maker طراحی لوگوهای حرفه ای توسط Sothink Logo Maker Pro 4.0.4186

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla Firefox نسخه جديد مروگر سريع فايرفاكس Mozilla FireFox 19.0

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 لینک IMDB

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، خانوادگی
امتیاز : ۶٫۸/۱۰
وضعیت پخش : در حال پخش
شبکه: 32px Cartoon Network.svg  دانلود سریال Ben 10 Alien Force
فرمت فایل : Mp4
کیفیت : بسیار خوب
زیرنویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : ۵ سال از زمانیکه بن ، ساعت فضایی رو پیدا کرد ، می گذره. بن با شرایط سازگار شده و بعد از نابودی نگاتیو ، نقش رهبری رو بر عهده گرفته. اُمیتریکس تغییراتی کرده و قدرت بیشتری به بن داده. و حالا ماجراجویی های جدیدی پیش روی بن هست. کوین هم آدم خوبی شده وبا بن و گون یک گروه قهرمانان تشکیل دادند و گون هم قدرتش تغییراتی کرده و نیروی فضایی داره.اما ویلگکس و….

هم اکنون میتوانید این مستند جذاب و دیدنی را از ایران فیلم دانلود نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

لینک IMDB
ژانر : انیمیشن ، اکشن ، هیجان انگیز ، کمدی
امتیاز :۷,۶
وضعیت پخش : در حال پخش
شبکه : Cartoon Network
فرمت فایل : Mkv
کیفیت : عالی
زیرنویس فارسی : دارد
خلاصه داستان : داستان انیمیشن “Ben 10 Omniverse” درمورد قهرمانی به نام “بن” هست که او را دهمین قهرمان می نامند که در هر قسمت از این سریال ماجراهای مختلفی اتفاق می افتد.


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

نام فارسی فیلم : سریعترین

ژانر: اکشن ، جنایی ، درام

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۶٫۴

کیفیت : ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p | آخرین حد کیفیت ، فوق العاده

حجم : ۱۵۴۶ مگابایت ، ۷۳۹ مگابایت

اسکرین شات : دارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان : مردی (دواین جانسون ) که در سرقت بانک به  بردارش  کمک کرده ولی بدلیل خیانت یکی از اعضا محل گروه لو می ورد و گروهی دیگر به آنها دستبرد و برادر وی رو میکشند و حالا او (دواین جانسون) در صدد آن است که انتقام برادرش را با کشتن تک تک اعضای آن گروه  بگیرد اما …

حواشی فیلم : سریعتر  یک تریلر انتقامی است که بیشتر علاقه مند به کنکاش در زوایای تاریک روح انسانی است تا تزریق دوزهای به قاعده ای از هورمون های آدرنالین و تستوسترون در رگهای مخاطبان اش.در یک نگاه دیگر به قول ” راجرت ایبرت ” سریعترین یک تریلر خالص پرخون ریزی بدون زرق و برق است که آدم های بسیاری در آن با شلیک گلوله در سر به قتل می رسند..

دو زبانه : برای اولین بار فیلم های دوبله فارسی بصورت دو زبانه ارائه شده اند . بدین صورت که هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در فیلم گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر زبان در نرم افزار KMPlayer از کلید های ترکیبی Ctrl+X استفاده نمایید. همچنین امکان تغییر زبان در دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 لینک IMDB
ژانر : برنامه تلویزیونی ، موزیکال ، مسابقه
امتیاز :۴,۵/۱۰
وضعیت پخش : تمام شده
شبکه : fox دانلود برنامه American Idol
فرمت فایل : Wmv و Mkv
کیفیت : بسیار خوب
خلاصه داستان : American Idol یک برنامه‌ی تلویزیونی محصول شبکه‌ی فاکس امریکا و به تهیه کنندگی سایمون فاولر است که از سال ۲۰۰۲ در حال پخش می‌باشد هدف این برنامه کشف بهترین خواننده در این کشور بر پایه‌ی رای بینندگان است برندگان این برنامه توسط مردم و از طریق تلفن، اینترنت و پیام کوتاه انتخاب می‌شوند تاکنون ۱۰ فصل از این برنامه پخش شده
و هم اکنون فصل ۱۱ درحال پخش می‌باشد.
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

نام فارسی فیلم : آقا و خانوم اسمیت

ژانر: اکشن ، عاشقانه ، کمدی

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۶٫۴

کیفیت : ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p | آخرین حد کیفیت ، فوق العاده

حجم : ۲۰۶۸ مگابایت ، ۹۶۲ مگابایت

اسکرین شات : دارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان : جان و جین اسمیت برای رد گم کردن و برای این که به عنوان مظنون در یک بمب گذاری در بوگوتای کلمبیا دستگیر نشوند به شکل مصلحتی با هم ازدواج می‌کنند و بعد تصمیم می‌گیرند با هم زندگی کنند اما رابطه آنها به زودی به سردی می‌گراید.آنها در جلسات مشاوره خانواده شرکت می‌کنند اما نمی‌توانند دلیل مشکلاتشان را کشف کنند در ادامه ما متوجه می‌شویم که جان و جین دو …

حواشی فیلم : معمولاً در اینگونه فیلم‏ها که ملغمه‏ای از تحریک و خشونت هستند، بازیگری زیاد به حساب نمی آید. چیزی که در چنین فیلمی اهمیت دارد ستاره های خیره کننده آن هستند که به شکلی خاص باعث می شوند  توجه مخاطب به فیلمنامه کم رمق و حوادث ودرگیری های فاقد انسجام آن جلب نشود. پیت و جولی گاهی در نقش های متقابل خود موفق‏اند ولی در برخی صحنه های دیگر ناتوان عمل می کنند.

دو زبانه : برای اولین بار فیلم های دوبله فارسی بصورت دو زبانه ارائه شده اند . بدین صورت که هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در فیلم گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر زبان در نرم افزار KMPlayer از کلید های ترکیبی Ctrl+X استفاده نمایید. همچنین امکان تغییر زبان در دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

نام فارسی فیلم : ماسک

ژانر: اکشن ، کمدی ، جنایی

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۶٫۷

کیفیت : ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p | آخرین حد کیفیت ، فوق العاده

حجم : ۱۵۳۰ مگابایت ، ۷۹۳ مگابایت

اسکرین شات : ندارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

 

خلاصه داستان : «استنلی ایپ کیس» (جیم کری)، صندوق دار بی دست و پای بانک، تصادفا به ماسکی دست پیدا می کند که هر گاه آن را به چهره می زند به شخصیتی پرتحرک و دیوانه، بسیار قوی و زورمند، شکست ناپذیر، با چهره ای سبز رنگ و کارتونی بدل می شود تا اینکه ….

 

دو زبانه : برای اولین بار فیلم های دوبله فارسی بصورت دو زبانه ارائه شده اند . بدین صورت که هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در فیلم گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر زبان در نرم افزار KMPlayer از کلید های ترکیبی Ctrl+X استفاده نمایید. همچنین امکان تغییر زبان در دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد. 



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

ژانر: درام ، موزیکال ، عاشقانه

سال انتشار: ۲۰۱۲

حجم: ۶۵۰۰ مگابایت (۶٫۵ گیگابایت)

کیفیت: BluRay m1080p Full HD | بی نظیـــر

رزولوشن : ۱۰۴۰×۱۹۲۰ | بیت ریت : ۵۸۹۶ KB/S

اینکودر : BiRD

وضیعت لینک مستقیم : دائم (بدون محدودیت زمانی)

وضیعت لینک های کمکی : تعداد ۱۳ پارت در حجم های ۵۵۰ مگابایتی

اطلاعات بیشتر : NFO

زیرنویس فارسی : دارد (در انجمن)

لینک IMDB

خلاصه داستان : ژان وارژان که از زندان آزاد شده، آماده آغاز زندگی شرافتمندانه ای میشود. چند سال بعد او به یک مالک پولدار تبدیل می شود. قول او به فاحشه ای در حال مرگ مبنی بر نگهداری از فرزند او باعث به وجود آمدن جریانی می شود که بازرسی که سالها در پی یافتن وارژان است او را پیدا کند. وارژان اینبار به همراه یک کودک شروع به فرار از دست بازرس می کند. سالها بعد و …

شرح فیلم : یکی از مفاخر ادبیات اروپا ، نویسنده خلاق و جامعه شناس فرانسوی یعنی ویکتور هوگو می باشد. « بینوایان » یکی از جذاب ترین و البته تاثیرگذارترین داستانهای ویکتور هوگو است که تا به امروز نویسندگان بسیار زیادی سعی در تقلید از سبک روایت وی داشتند که با نگاهی مختصر به کارنامه آنان می توان گفت که آنها هیچ توفیقی در این راه بدست نیاوردند. در واقع آنچه که عیان است، این موضوع است که جهان بینی و دقت نظر ویکتور هوگو در آنالیز شرایط وقتِ جامعه خودش بسیار جلوتر از همکارانش بود.

توضیح کیفیتی : فیلم های (HD (High Defenition با توجه به حجم بالای آنها دارای کیفیتی فوق العاده بی نظیر و وضوح تصویری تقریبا ۱۰ برابر فیلمهای ۱۰۸۰ معمولی هستند . ایـــران فیـــلم دانلود این فیلم را به تمامی بازدیدکنندگانی که از سرعت اینترنت بالا برخوردار هستند ، پیشنهاد میکند .



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 نام فارسی فیلم : شرلوک هولمز: بازی سایه ها

 

منتشر کننده : ایران فیلم

ژانر: اکشن ، ماجرایی ، جنایی

لینک IMDB

امتیاز: ۱۰ / ۷٫۵

کیفیت : ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p | آخرین حد کیفیت ، فوق العاده

حجم : ۲۳۵۰ مگابایت ، ۱۱۳۰ مگابایت

اسکرین شات : ندارد

دوبله فارسی حرفه ای و جذاب

دو زبانه (صوت دوبله و صوت زبان اصلی)

خلاصه داستان : شرلوک هولمز (رابرت داونی جونیور) در حال تحقیق در مورد یک سری انفجارهایی است که به آنارشیست ها نسبت داده شده است. اما در واقع طراحی اصلی این حوادث پروفسور جیمز موریاتی (جود لاو) می باشد. موریاتی قصد دارد طی کنفرانس صلح سوئیس نخست وزیر انگلستان را ترور کند اما ….

حواشی فیلم : شرلوک هولمز: بازی سایه ها،  فیلمی محصول سال ۲۰۱۱ به کارگردانی گای ریچی است . این فیلم بر اساس داستانهای شرلوک هولمز ساخته شده است وپس از شرلوک هولمز،  قسمت دوم از این سری فیلم است، در این فیلم رابرت داونی جونیور ، جود لاو ، نومی راپاس ، جارد هریس و استیفن فرای بازی کردند.

دو زبانه : برای اولین بار فیلم های دوبله فارسی بصورت دو زبانه ارائه شده اند . بدین صورت که هردو صوت زبان اصلی و دوبله فارسی در فیلم گنجانده شده است . بصورت پیشفرض صوت دوبله فارسی هنگام اجرای فیلم پخش میگردد . برای تغییر زبان در نرم افزار KMPlayer از کلید های ترکیبی Ctrl+X استفاده نمایید. همچنین امکان تغییر زبان در دستگاههای پخش خانگی نیز وجود دارد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina
ارسال توسط sina
ارسال توسط sina

 

تمامی آلبوم ها و آهنگ های اجرا شده توسط مهرشاد را می توانید از این قسمت دانلود کنید

c5b1d7e03fc260a88defb7334d7db23f دانلود فول آلبوم مهرشاد



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina
ارسال توسط sina

 

تمامی آلبوم ها و آهنگ های اجرا شده توسط آرش را می توانید از این قسمت دانلود کنید

ec50ca6a07ae452f7badf8de6036f72c دانلود فول آلبوم آرش




ادامه مطلب...
ارسال توسط sina
ارسال توسط sina

 

تمامی آلبوم ها و آهنگ های اجرا شده توسط افشین را می توانید از این قسمت دانلود کنید

9bcac2beb33afd260a03c164d900688f دانلود فول آلبوم افشین




ادامه مطلب...
ارسال توسط sina
ارسال توسط sina
ارسال توسط sina
ارسال توسط sina
آخرین مطالب