هر چی بخوای
موضوع در مورد همه چیز

 KMSnano.25

KMSnano 25 فعال ساز کم حجم و قدرتمند محصولات مایکروسافت است که طی چند هفته گذشته نسخه های آن به سرعت منتشر شد و هم اکنون بیست و پجمین نسخه آن از سایت پی سی دی برای دانلود قرار داده شده است ، با استفاده از این برنامه می توانید ویندوز ۷ – ۸ آفیس ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ را به صورت دائم و کامل کرک نمایید ، کل فرآیند کرک به صورت اتوماتیک انجام می شود و شما برای فعال سازی محصول مورد نظر خود کافیست کرک را از نرم افزار انتخاب نموده و تا اتمام کرک منتظر بمانید پس از راه اندازی دوباره سیستم می توانید از محصول مورد نظر خود به صورت کامل بهره منده شده و لذت ببرید ، یکی از ویژگی های این برنامه برخلاف ابزارهای مشابه این است که شما نیازی به اتصال به اینترنت ندارید و به صورت آفلاین نیز می توانید از تمامی کرک ها استفاده کنید



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 Google.Chrome.v24.0.1312.52

Google Chrome گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, vista و ویندوز ۲۰۰۳ قابل نصب است و تغییر جدید آن نسبت به نسخه قبلی رفع خطای هنگ کردن آن در هنگام بازشدن نرم افزار است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 Boilsoft Video Splitter 7.02.1

Boilsoft Video Splitter 7.02.1 نرم افزاری جهت ویرایش و برش و چسباندن آسان فایل های چند رسانه ای می باشد. اگر شما نیز به دنیال نرم افزاری جهت برش فیلم های حجیم خود هستید ما به شما عزیزان نرم افزار کاربردی Boilsoft Video Splitter را پیشنهاد می نمائیم. شما عزیزان با استفاده از این نرم افزار به آسانی میتوانید فایل های خود را برش داده و یا آنها را بهم بچسبانید. این نرم افزار دارای قابلت های زیادی هم چون امکان تبدیل فایل های برش داده شده ، پتشیبانی از Drag & Drop ، امکان ذخیره سازی برای درایو های قابل حمل ، عدم استفاده بیش از اندازه از منابع سیستم ،رابط کاربری ساده و … می باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 Usb_Format

آیا تا کنون برای تان این مشکل پیش آمده است تا خواسته باشید فلش دیسک خود را فرمت کنید و هر دلیلی نتوانسته باشید؟ این مشکل به دلیل های مختلف پیش آید، و برای راه حل مشکل فرمت نشدن فلش دیسک راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آن موارد استفاده از نرم افزار USB Format میباشد.

USB Format نام یکی از نرم افزارهای کاربردی کوچک ولی در عین حال بسیار کمک کننده میباشد؛ اگر Flash Disk دارید که نظر به مشکلاتی که پیش آمده از ویندوز نمیتوانید فرمت کنید، USB Disk Storage Format میتواند برایتان کمک کننده خوبی در این زمینه واقع شود و مشکلتان را حل کند. این نرم افزار محیط ساده داشته و استفاده آن بسیار ساده است، فقط کافیست فلش دیسک تان را از لیست انتخاب کنید و در صورتی که تمایل داشته باشید از قابلیت Quick Format (فرمت سریع) و Enable Compression (فعال سازی فشرده ساز) استفاده کنید، با گذاشتن تیک این ۲ گزینه را فعال کنید و روی Start کلیک کنید. این نرم افزار کاربردی حجم آن کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت بوده و نصب نمیشود و به صورت قابل حمل اجراء میگردد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 XUS Launcher 2.2.0

XUS Launcher  -  این اپلیکیشن ، راه حلی زیبا را برای اجرای برنامه های میزکار شما در پیش رویتان قرار می دهد. این نرم افزار امکاناتی سریع را برای اجرای ابزارهای دلخواه ، در اختیارتان می گذارد ، توسط این برنامه ، مجموعه ای آیکون های اپلیکیشن های کاربردی را به صورت گروهی در میزکار خود داشته باشید ، تا بتوانید در به خوبی از آنان بهره گیرید. امیدواریم لذت ببرید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 Room Arranger 7.2.0.304

Room Arranger نرم افزاری است برای طراحی ۳ بعدی دکوراسیون داخلی آپارتمان ، اتاق ها و چیدمان طبقات با رابط کاربری آسان است ؛ حتی اگر شما در این حرفه بسیار تازه کار باشید ، می توانید طرح های خلاقانه ذهنتان را به سادگی در حالت تصاویر رو به رویتان پیاده سازی کنید. با کتابخانه ای عظیم از اشیاء رو به رو هستید ، با ایده های خود ، دکوراسیون منزل خود ، مثلاً بخش مبلمان آن را با سلیقه خود طراحی کنید ! ویژگی رابط کاربران آسان نرم افزار Room Arranger این امکان را در اختیار شما می گذارد که قادر باشید تمامی طرح های ذهنتان را به تصویر بکشید. امیدواریم لذت ببرید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 tanasobe-andam-book

امروزه لاغری و رسیدن به اندام مناسب هزینه سراسام را به همراه می آورد. اما با کتابی که به شما معرفی می کنیم تمام این هزینه ها از بین می رود و شما با راهکارهای علمی بدن خود را خوش فرم  می کنید



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 Opera.12.13 Final

Opera 12.13 Final مرورگری سریع و با امکانات بسیار زیاد می باشد که با سرعت بالا صفحات وب را برای شما بارگذاری می کند. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 I Memory’S4

خاطره نویسی کار پسندیده ایست که از زمان دور مردم به نوشتن آن می پرداختند تا در سال ها یا اوقات آینده خاطرات از مطالعه خاطرات خود لذت ببرند. همانطور که در عصر حاضر برای هر چیز نرم افزار در کامپیوتر ساخته می شود برای خاطره نویسی هم نرم افزارهای زیادی ساخته شده است که یکی از آن ها نرم افزار دفترچه خاطرات فارسی تحت نام I Memory می باشد.

نرم افزار خاطره نویسی I Memory’S با محیط فارسی و فوق العاده قدرتمند، قادر است تا به آسانی به شما کمک کند تا خاطرات خود را با امکانات زیاد به بهترین نحوه در نرم افزار ثبت نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 Algebrator.5.0.2

نرم افزار Algebrator 5.0.2 برنامه ای با روش کار بسیار ساده است که شما را قادر می سازد در هر سن و هر مقطعی که باشید سوالات ریاضی خود را به آسانی حل کنید! حل معادلات، انتگرال گیری، بررسی توابع، ریشه یابی، لگاریتم، ماتریس، توابع مثلثاتی و … از جمله کلماتی هستند که هنگام تحصیل برای بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان ترس و دلهره را به همراه داشته و دارند! آیا هنوز هم با شنیدن این کلمات مضطرب می شوید؟ یا جزو آن دسته از افرادی بودید که ریاضی و پیچیدگی های آن را دوست داشتید و بیش از هر درس دیگری به آن علاقه نشان می دادید؟

بسیاری از دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی در فهم دقیق دروسی همچون ریاضی با مشکلاتی مواجهند که توصیه همیشگی استادان این درس، برای رفع این مشکلات نیز حل تمرینات زیاد است. باتوجه به همین مساله قصد داریم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که نه تنها به کمک آن می توانید سوالات سخت ریاضی را به آسانی حل کنید، بلکه می توانید مهارت خود در حل تمرینات را نیز بالا ببرید و چنانچه از درسی عقب مانده اید یا آن را بخوبی متوجه نشده اید، همچون یک استاد همیشه در دسترس، پاسخ تشریحی تمام سوالات خود را ریز به ریز و مرحله به مرحله از این برنامه دریافت کنید.

اگر فرزندانتان از شما سوالاتی می کنند که قادر به حل آنها نیستید یا اگر خودتان مشغول تحصیل هستید و به دنبال راه حل و پاسخ یک سوال پیچیده می گردید، براحتی می توانید با استفاده از این نرم افزار، پاسخ را در زمانی بسیار کوتاه مشاهده کنید. حتی اگر استاد دانشگاه باشید یا یک موسسه آموزشی را مدیریت می کنید و با مسائل پیچیده ریاضی سر و کار دارید، باز هم بدون نیاز به ماشین حساب های گرانقیمت و صرف وقت طولانی برای حل مسائل ریاضی، می توانید در مدت زمانی بسیار کوتاه صورت مساله را در این نرم افزار تعریف و پاسخ را در کسری از ثانیه مشاهده کنید!

پاسخ های کاملا تشریحی
اگر بخواهید ریاضی را یاد بگیرید، مطمئنا در اختیار داشتن یک پاسخ برای یک مساله کمکی به یادگیری ریاضی نمی کند! اما اگر روش حل مسائل را مرحله به مرحله مشاهده و آنها را بررسی کنید، حتی اگر هنگام آموزش آن مساله در کلاس حضور نداشته باشید نیز می توانید به آن مبحث تسلط پیدا کنید. یکی از ویژگی های قابل ذکر در این نرم افزار نیز همین است. نرم افزار Algebrator در عین حال که قادر است پاسخ مسائل را در کسری از ثانیه در اختیار شما قرار دهد، به گونه ای طراحی شده است که پاسخ تشریحی بسیار کاملی را از مراحل حل مساله در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب چگونگی حل هیچ یک از مسائل برای شما ابهام نخواهد داشت و به طور کامل می توانید مساله و روش حل آن را درک کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 Lock My PC v4.9.2.905

شما با استفاده از این نرم افزار به آسانی می توانید با فشردن کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+Del کامپیوترتان را قفل کنید و با خیالی آسوده برای مدت زمان طولانی از کامپیوتر خود دور باشید. فشردن این کلید میانبر حتی سبب قفل شدن موس، مانیتور و درب سی دی رام نیز می شود و تنها فردی که رمز صحیح را داشته باشد قادر به باز کردن این قفل است. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه قفل خودکار است و در زمان هایی کاربرد دارد که کاربر زمان مشخصی را برای نرم افزار تعیین می کند که در صورت کار نکردن با سیستم به صورت خودکار قفل گردد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

PowerArchiver یک نرم افزار قدرتمند می باشد که تمامی امکانات یک نرم افزار فشرده سازی ساده در خود دارا می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به خواندن و استخراج بسیاری گروه خاصی از فرمت های فشرده شده پرداخته و همچنین قادر به ساخت آرشیو های فشرده در فرمت های مختلف می باشید. این نرم افزار از فرمت های ZIP, CAB, LHA (LZH), TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2, BH, RAR, ARJ, ARC, ACE, ZOO, GZ and BZIP2 پشتیبانی می کند. قابلیتی که این نرم افزار را نسبت به دیگر نرم افزارها در زمینه فشرده سازی متمایز می کند، قابلیت ها و ابزارهای متنوع و بسیار زیادی می باشند که اکثر نیازهای شما را در این زمینه برطرف می نمایند.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 LeoMoon.ParsiNegar.1.24

LeoMoon ParsiNegar 1.24 پارسی‌ نگار کامل‌ترین نرم‌افزار رایگان برای پارسی نویسی، که برای گسترش فرهنگ پارسی ارائه شده است. این نرم افزار دارای ۲ بخش «صفحه‌کلید سیستمی» و «ویرایشگر یونیکد» می‌باشد. از صفحه‌کلید سیستمی لیومون می‌توان برای تایپ پارسی استاندارد و از ویرایشگر یونیکد برای تایپ در نرم‌افزار‌های گرافیکی استفاده کرد.

بسیاری از کاربران برای فارسی نویسی در برنامه های گرافیکی مختلف مانند نرم افزار پرکاربرد فتوشاپ (Photoshop) دچار مشکل های متعددی می باشند و بعضی بایستی از نسخه های موسوم به ME مخفف Middle East که برای کشور خاورمیانه که اکثرا زبان فارسی یا عربی دارند و از فرمتهای زبانهای این مناطق پشتیبانی به عمل می آورند استفاده نمایند، که البته این کار برای تمام کاربران به همین سادگی هم نمی باشد، برای این موضوع بایستی نسخه نرم افزاری حجیم دیگری از فتوشاپ را برروی سیستم خود نصب نمایند که خود این کار نیازمند صرف وقت و هزینه نسبتا زیادی می باشد. LeoMoon ParsiNegar نرم افزاری ساده، کم حجم و کاملا رایگان و درعین حال قدرتمند می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا براحتی بتوانید در محیط های گرافیکی مختلف مانند فتوشاپ، ۳D Max و سایر برنامه های گرافیکی پراستفاده و معتبر متون دلخواه خود را بدون هیچ مشکلی به زبان شیرین فارسی تایپ نمایید. این نرم افزارخود دارای فونت های متعددی می باشد که می توانید هر یک از آنهارا که برای کار شما مناسبتر می باشند رابه دلخواه و بنابر سلیقه خود انتخاب نمایید. طریقه کار با این نرم افزارکاربردی نیز بسیار ساده می باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

Aiseesoft DVD Creator 5.1.20.8980 یکی از بهترین نرم افزارها برای ساخت DVD و نیز رایت انواع ویدئو بر روی دیسک های DVD می باشد. با استفاده از این نرم افزار حرفه ای می توانید به سادگی تمامی فرمت های ویدئویی محبوب مانند AVI, MPEG, DivX, DV, VOB, WMV, MP4 و … را به فرمت دیسک های DVD، پوشه DVD یا فایل های ISO تبدیل کند. توسط این نرم افزار کاربران می توانند از لحظات گرانبهایی که توسط دوربین خود ضبط کرده اند را بر روی دستگاه پخش دی وی دی مشاهده کرده و لذت ببرند. این سازنده DVD به کاربران این امکان را می دهد تا منو DVD سفارشی خود را با امکان انتخاب قالب های منو و قرار دادن تصویر پس زمینه و موسیقی بسازند. علاوه بر این کاربران می توانند منبع افکت ویدئو، قطعه صوتی و زیرنویس را به دی وی دی مورد نظر خود اضافه کنند. رابط بصری این خالق DVD به کاربران در ایجاد DVD فوق العاده با چند کلیک کمک می کند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 Nero_BurningROM-12.0.00900

شاید تا کنون چندین نسخه از ورژن ۱۲ نرو را استفاده کرده باشید . اما استفاده از آخرین نسخه به همراه برطرف شدن چند مشکل نسبت به نسخه پیشین می تواند مفید واقع شود . گفتی است که این نسخه از Nero با یک کرک معتبر ارائه شده است.

نرم افزار رایت قدرتمند Nero برنده جایزه بهترین نرم افزار در بین نرم افزار های مشابه است و Nero ROM پیشرفته ترین راه حل رایت دیسک را دار می باشد. نرم افزار رایت Nero دارای تکولوؤی پیشرفته رایت CD، DVD و Blu-ray است. این نرم افزار جزو قابل اعتمادترین و با کیفیت ترین نرم افزارهای رایت CD، DVD و Blu-ray شناخته شده می باشد. نرم افزار Nero دارای تکنولوژی SecurDisc برای نهایت خوانایی و حفاظت از داده هاست. همچنین این برنامه نیاز به ذخیره و به اشتراک گذاری فایل های نیز برطرف کرده است . سازگاری این نسخه با ویندوز ۸ و رایت دیسک های Blu-ray با نهایت کیفیت این از دیگر ویژگی های آن می باشد.

معرفی ویژگی های DiscSpan :
با استفاده از این قابلیت می توان فایل های بزرگ را که در یک دیسک جای نمی گیرند را در چند دیسک رایت کرد همچنین می توان نوع دیسک را نیز انتخاب کرد .
امکان مقاوم بودن در برابر خش و محافظت از حریم خصوصی
به ناچار دسک هایی که خط دار می شوند دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند اما با استفاده از نرم افزار Nero و تکنولوژی SecurDisc، اطلاعات رایت شده شما می تواند در برابر خش مقاوم و دوباره خوانده شوند . علاوه بر این تکنولوژی SecurDisc شما را قادر می سازد با ایجاد رمز عبور دیسک خود را  محافظت کنید .



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

کمتر کسی بین شما کاربران عزیز یافت می شود که خواستار صدای با کیفیت و قدرت بیشتر نباشد. اگر می خواهید یک پخش با کیفیت و قدرت بالا را تجربه کنید و موسیقی های خودتان را با کیفیتی باورنکردنی تجربه کنید آماده باشید. جهت کنترل کیفیت و قدرت صدا معمولا در تمامی برنامه های پخش صوت و تصویر پانچ هایی قرار دارد که می توانید با آنها بر روی صدای در حال پخش تاثیر بگذارید. به نظر شما آیا این برنامه ها از قدرت و پیشرفتگی کافی برای اعمال این تغیرات بر خوردار هستند؟

نرم افزار های Windows Media Player،Winamp، در واقع همان پخش کننده هایی هستند که حتما شما آنها را تجربه کرده اید ولی شاید هیچکدام نتوانسته باشند نیاز شما را در افزایش کیفیت و قدرت پخش موسیقی برآورده کنند. ما DFX Audio Enhancer را به شما پیشنهاد می کنیم که در واقع یک پلاگین بسیار ساده و در عین حال قدرتمند است که کلیه نیازهای شما را رفع می کند. حالا می توانید کلیه موسیقی ها و صداهای خودتان را با بالاترین کیفیت و قدرت گوش کنید و از آنها لذت ببرید. DFX Audio Enhancer در واقع یک پمپ موسیقی است . جهت استفاده از این پلاگین ساده ترین راه این است که پس از نصب نسخه مربوط به برنامه آن را در تنظیمات برنامه بصورت پیش روشن قرار دهید و از تنظیمات پیش فرض آن نیز استفاده کنید. ولی برای کاربرانی که قصد اعمال تغییرات دارند به راحتی می توانند از قابلیتهای این پلاگین استفاده کنند و تنظیمات دلخواهشان را اعمال کنید. از جمله قابلیتهای DFX Audio Enhancer استفاده از مؤلفه صدای سه بعدی است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 NeoDownloader.v2.9.2.175

مطمئنا شما هم بر این موضوع اعتقاد دارید که امروزه یکی از نرم افزارهای پر طرفدار دنیای کامپیوتر و اینترنت نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشند که روز به روز بر تعداد آن ها افزوده شده و با ایجاد قابلیت های جدید و بهبود سرعت دانلود سبب علاقمندی بیشتر کاربران به آن ها می شوند که در این میان می توان محبوب ترین و پرقدرترین آن ها را IDM، DAP، IDA و… نامید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی هر چه تمام تر و با سرعت فوق العاده بالاتر به دریافت فایل های مختلفی همچون فیلم، موزیک، تصویر و … در کمترین زمان ممکن بپردازید. NeoDownloader که توسط شرکت Neowise ارائه شده است نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و با سرعتی بیش از سرعت عادی به دانلود فایل های مختلف از اینترنت پرداخته و یا حتی تمام تصاویر، موزیک ها و یا فیلم های موجود در یک سایت را دریافت نمایید. علاوه بر این NeoDownloader به سبب داشتن امکانات بسیار جالبی همچون امکان مشاهده ی سریع فایل های دانلود شده و حذف فایل های ناخواسته ی آن ها، امکان مشاهده ی تصاویر، فیلم ها و آهنگ های دریافتی توسط خود برنامه و ظاهری بسیار ساده و جذاب استفاده از آن را بسیار آسان نموده و سبب جذب طرفداران بسیاری شده است.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 Internet.Download.Manager.v6.15.Build.1

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلود منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلودها و … اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 Nitro.Pro.8.1.1.3

تبدیل فایلهای با محتوای متنی فارسی به خصوص فایلهای مجموعه آفیس همیشه مشکلی برای کاربران بوده است.اگر شما هم جزء کاربرانی هستید که در تبدیل فایلهای دارای فونت فارسی به فایل PDF مشکل دارید نرم افزاری که هم اکنون لرد دانلود به شما معرفی می کند را به عنوان گزینه ای دیگر تست کنید. این نرم افزار مشکلات سایر نرم افزارها را در موارد مشکل دار برطرف کرده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 NetScream.1.10.22.2012

SwiftDog NetScream 1.10.22.2012 نرم افزار فوق العاده قدرتمندی است که می تواند سرعت اتصال شما به اینترنت را تا حد بسیار زیادی بهینه و افزایش دهد و نیازی به ترفند سرعت اینترنت نیست.با نصب و اجرای این نرم افزار سرعت ارسال و دریافت اطلاعات از طریق مودم شما تا حد زیادی افزایش می یابد که قادر است با تمام مدل های مودم همانند Dial-up, DSL, سرعت ADSL, Cable, ISDN سازگاری یابد.لازم به ذکر است استفاده از این نرم افزار اینترنت در استفاده از اینترنت ماهواره ای نیز به طور قابل توجهی سرعت اینترنت شما را افزایش خواهد داد. منظور از افزایش سرعت اینترنت تنها افزایش سرعت لود نیست، بلکه سرعت بارگذاری و دانلود اطلاعات و همچنین آپلود یا ارسال اطلاعات در رایانه ی شما افزایش چشم گیری خواهد داشت. این نرم افزار هوشمند بوده و به طور خودکار با نوع مودم شما و یا هر راه ارتباطی که با اینترنت داشته باشید تنظیم شده و شروع به بهینه سازی عمل اتصال می نماید و سرعت شما را افزایش می دهد. این نرم افزار همچنین قادر است سرعت شبکه محلی مرتبط با رایانه ی شما را افزایش دهد. نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهمی است و تنظیمات آن سریع و در عرض چند ثانیه صورت می گیرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 AusLogics BoostSpeed 5.5.1.0

AusLogics BoostSpeed 5.5.1.0 نرم افزاری مطمئن و پیشرفته جهت افزایش سرعت سرعت سیستم می باشد. به دلایل مختلف سیستم های کامپیوتری میتوانند سنگین شده و سرعت بوت و سرعت پردازش انها پائین بیاید! از این روز کاربران به دنیال نرم افزار های مختلف جهت افزایش سرعت و بهینه سازی سرعت خود هستند. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا سیستم خود را به آسانی بهینه سازی کرده و سرعت ان را افزایش دهید، این نرم افزار بطور خودکار بعد از اجرا ارور های احتمالی ویندوزتان را رفع کرده ، درایو ویندوز و سایر درایو های هارد دیسکتان را بررسی و پاک سازی می نماید و هر عاملی که به هر نحوی باعث افت سرعت سیستم شما می شود را برطرف می سازد. از جمله قابلیت های این نرم افزار ، امکان یکپارچه سازی هارد دیسک ، پاک سازی فایل های اضافی ، بهینه سازی ریجستری ، مسدود سازی تبلیغات اینترنتی برای بارگزاری بالا صفحات وب ، جلوگیری از ورود Spyware ها و … می باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 RAM.Saver.Professional.v13.0

حافظه موقتی RAM یک واسط میان پردازنده اصلی سیستم با بقیه قطعات سخت افزاری است و چون سرعت پردازش از CPU فوق العاده بیشتر از بقیه قطعات است از حافظه رم برای نگهداری موقت اطلاعات استفاده می شود. وقتی رم سیستم بالا باشد سرعت هم مطمئنا بیشتر است اما همیشه لازم نیست RAM سیستم افزایش یابد چرا که می توان با نرم افزارهایی مثل RAM Saver Pro به راحتی و با یک بهینه سازی ساده این حافظه موقتی را از اطلاعات اضافی خالی کرد و برای قرار داده شدن داده های جدید آماده سازی نمود.

این ابزار ساده و کم حجم که به راحتی هم قابل استفاده است با استفاده از یک سری الگوریتم های از پیش تعریف شده رم را بهینه کرده و در حقیقت اطلاعات و پردازش های اضافی را از حالت اجرا در خواهد آورد. مانیتورینگ RAM و پردازش های آن ، Benchmark رم سیستم ، انجام کارها به صورت اتوماتیک و بسیاری گزینه های متعدد دیگر که در نرم افزار RAM Saver Pro قرار داده شده اند باعث خواهند شد نتیجه ای مناسب پس بهینه سازی حاصل شود.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

اجرای بازی های رایانه ای جدید مستلزم داشتن رایانه ای قدرتمند با گرافیک بالا می باشد. شما پس از نصب بازی بر روی رایانه خود در صورت اجرا نشدن آن به فکر خرید قطعات به روز تر و قوی تر می باشد ولی راه حل های گوناگونی وجود دارد که شما میتوانید بدون هزینه زیاد بعضی از بازی های رایانه قدیمی خود را به آسانی اجرا نمایید. در بعضی از مواقع بازی اجرا شده بر روی سیستم به صورت کند و تکه تکه نشان دادن فریم های بازی می باشد. آیا راه حلی وجود دارد که شما بتوانید با استفاده از نرم افزار این مشکل را بر طرف سازید.

سایت لرد دانلود نرم افزار قدرتمندGame Booster را به شما پیشنهاد می کند. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند میتوانید بیشترین مشکلات رایج در بازی های رایانه ای را به آسانی برطرف سازید. شما با استفاده از نرم افزارGame Booster و تنها با استفاده از یک کلید میتوانید تمامی رایانه خود را آماده اجرای بازی های رایانه ای کنید. بدین منظور که این نرم افزار سیستم شما را اپتیمایز کرده و برای اجرای ساده و راحتر بازی ها بهینه سازی می نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

Angry Birds یا پرندگان خشمگین محبوب ترین بازی که برای گوشی های آیفون و آندروید ساخته شد و طرفداران بسیاری به خود جلب کرد که باعث شد برخی از برنامه نویسان و هکران این بازی را برای ویندوز درست کنن. این بازی از این قرار است که خوک ها به تخم های پرندگان را دزدیده اند و پرندگان در حال انتقام از آنها هستند و شما این کمک را به آنها میکنید. شما آنها را می کشید و با زاویه دلخواه پرت میکندشان. این بازی که دانلود می کنید برای تمام نسخه های ویندوز است و از با تمام مانیتور ها حتی HD هم با کیفیت عالی نمایش می دهد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

نرم افزار cFosSpeed 8.03 Build 2002 Beta به تنهایی قادر به افزایش سرعت اینترنت شما با استفاده از تکنولوژی traffic shaping (شکل دهی به عبور و مرور داده) می باشد. این ابزار ساده اما مفید برای تمامی کاربران با انواع ارتباط های اینترنتی و بسترهای برقرار ارتباط سازگاری داشته و می تواند از کمترین Ping ها بیشترین پهنای باند را برای یک کاربر قابل استفاده نگه دارد.

البته استفاده cFosSpeed تنها به اینترنت و ارتباط های اینترنتی ساده ختم نمی شود بلکه برای اجرای بهتر بازی ها،‌ ارتباط با موبایل ها و از این دست می تواند بسیار مفید واقع شود. این ابزار کم حجم به سادگی قابل نصب و استفاده بوده و همه کاربران می توانند از قابلیت کلی آن که نهایت سرعت در کمترین میزان ارتباط است، استفاده کنند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 ESET Smart Security 6.0.308.0 Final

ESET Smart Security 6.0.308.0 Final یک راه حل امنیت اینترنت چند منظوره با ویژگی های جدید ضد سرقت است که ابزارهایی را برای پیدا کردن لپ تاپ گم شده شما می دهد. فایروال شخصی و ضد فیشینگ از اطلاعات شما در برابر سارقان هویت و کلاهبرداری های دیگر محافظت می کند. این نرم افزار امنیتی، آخرین و کامل ترین نسخه نرم افزار امنیتی شرکت Eset که شامل آنتی ویروس، فایروال و آنتی اسپای ور بوده که قابلیت حفاظت از کامپیوترهای مجاور را با استفاده از NetWork دارا می باشند. امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که فایل ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله: پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. این نرم افزار محصولی از کمپانی ESET، نرم افزار امنیتی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، تروجان ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی می باشد. منبع: ملی دانلود



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

Aurora 3D Text & Logo Maker نرم افزاری است که با استفاده از افکت های موجود در آن ، می توانید متن ها و لوگوهای سه بعدی و انیمیشن زیبایی را تنها ظرف چند دقیقه به آسانی بسازید و طراحی کنید. شما نیازی به ابزارهای پایه جهت طراحی سه بعدی ندارید. بلکه این کار به صورت رایگان برای شما انجام می گیرد. همچنین نرم افزار ۳D Text and Logo Maker سازگاری کامل با سایر نرم افزارهای گرافیکی از جمله Photoshop, Illustrator, iMovie, Final Cut, Premiere و… را دارا می باشد که به شما برای استفاده از متن ها و لوگوهای ساخته شده در محیط های دیگر کمک می کند.


امکانات نرم افزار Aurora 3D Text & Logo Maker 2012 v12.09.07 :
- یک کلیک برای اضافه کردن موضوع سه بعدی مورد نظر که تعداد آن ها بیش از ۲۰۰ مورد می باشد.
- بالغ بر ۳۰۰۰ سمبل و فایل SVG.
- بیش از۵۰ قالب حرفه ای.
- بیش از ۶۰ فونت اضافی.
- بیش از۱۰ افکت به صورت انیمیشن.
- امکان خروجی فایل ها با پسوندهایی چون PNG, JPG, Tiff, BMP, GIF, TGA و…
- خروجی نتایج انیمیشن با پسوندهایی چون SWF, GIF و یا به شکل عکس در صورت تمایل.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید........منبع: پی سی ورد


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 با مرور گر موزیلا براتون میگم بهترین راه پاک کردن کوکی ها براتون میگم چطوری مرورگر تو باز کن بالای صفحه رو نگاه کن گذینه tools  رو پیدا کن روش کلیک کن بعد گذینه clear recent history رو بزن گذینه یکی به اخر میشه   بعد یه کادر کوچیک باز میشه چند تا گذینه داره تیک بزن بعد clear now رو بزن حالا صفحه رو کامل ببند مودمو خاموش و روشن کن ازادی                                                                                                                                                                                                                                                                                            حالا میخوام مرورگر گوگل کروم رو بگم اول گذینه tools رو بزن بعد برو رو گذینه clear browsingg data یه کادر باز میشه همه گذینه هاشو تیک بزن بعد بزن رو گذینه clear browsingg data  حالا صفحه رو ببند مودمو خاموش روشن کن ازادی ( یه راه ساده برا همه مرور گرها ctrl و shiftرو با هم بگیر بعدdelete  رو بزن بعد اوکی کن مودمو خاموش روشن کن حله




ارسال توسط sina
برو ورودی چت اسم یکی از مدیرارو بنویس مثلاadmin بعد میزنی ورودیه کادر میاد نوشته ورود مخفی تیکشو میزنی اسم اون مدیر روپاک میکنی اسم ناظری خودتو مینویسی رمزتو میزنی مخفی میری داخل.

اگه امتحان کردین و ورود مخفی نیومد اون دیگه روش خاص خودشو داره



ارسال توسط sina

 دوستان به ادامه مطلب برید و این ترفند رو مطالعه کنید...


 
 
                                                   ادامه مطلب............


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 خب دوستان این لینک نرم افزار تغییر ای پی ماسک هست من لینکشو از میهن دانلود گرفتم

دانلود کنید و اگه مشکل داشتین تو نظرات بگید تاکمکتون کنم

لینک دانلود:http://s1.mihandownload.com/2012/Armin/December/Mask_My_IP_v2.2.4.2_www.MihanDownload.com.zip

رمز:www.mihandownload.com 


 




ارسال توسط sina

 

 

 

آموزش تصویری اخراج نشدن

 


برای دانلود فیلم اموزشی

 اینجا

 

 کلیک کنید

 


 

برای دانلود افزونه مورد نیاز موزیلا

 اینجا

 

 کلیک کنید

 

 

رمز فایل ها: jabbarsing

 

فیلم اموزشی توست دوست عزیزم جبار سینــــگ تهیه شده

 

 

اموزش نصب افلاین افزونه موزیلا ( همون دستی خودمون خخخخخ)

 

خب عزیزان اگه فیلم آموزشی رو دیده باشید با قسمت adds on  آشنا هستید

برای اینکه یک فایل مثل همون افزونه اخراج نشدن که توسایت هست رو نصب بکنیم باید مسیر زیر رو در موزیلا طی کنید !

tools >>>>>>>add- ons

حالا یه صفحه  واستون باز میشه توی  صفحه باز شده یه چرخ دنده کوچیک هست بالا سمت راست !

روش کلیک کنید و گزینه ی install add-ons from file ...

رو انتخاب کنید ادرس فایل مورد نظرواسه نصب رو بدید و ادامه کار که خیلی سادست ...

حالشو ببرید

نکته : اگه واسه نصب ارور داد یا مشکلی داشتین تاریخ سیستمتون رو 2013 قرار بدین !! خخخخ 

اینم واسه پسرای کله خراب داغون خخخخ

 

 




ارسال توسط sina

 خب دوستان گلم من خودم بنا به دلایلی نمیتونم فایل اپلود کنم ولی ادرس سایت و لینک

مستقیم این کتاب رو واسه شما عزیزان اماده کردم:

دانلود کنید و مطالعه کنید واسه شروع بد نیست نوشته اراز صمدی هس:

 

ادرس مستقیم سایت:http://www.irpdf.com/book-166.html

 

لینک مستقیم دانلود کتاب:http://dl.irpdf.com/ebooks/Part1/(93).pdf

 

برای خوندن کتاب نیاز به برنامه adobe readerدارید...

موفق باشین


 
 
                                                  نظر یادت نره دوست گلم..............

 




ارسال توسط sina

 

اين كار خيلي ساده هست و ميتونيد از دو راه انجامش بديد  

 

اوليش:بريد توي نوت پد الت رو نگه داريد و بزنيد0160

يه فاصله ايجاد ميشه اون فاصله رو توي نام شما كپي كنيد ورود به چت رو بزنيد ميشيد بدون اسم

دومين راه توي اسم شما كليك كنيد الت رو نگه دايد و بزنيد255بعد الت رو ولش كنيد 

ميبينيد يه فاصله ايجاد ميشه ورود به روم رو بزنيد بازم ميشيد بدون اسم ههه تموم





ارسال توسط sina

 

برای این کار شما باید حتما در روم ناظر باشید .صفحه اصلیه روم را

 باز کنید و در قسمت نام کاربری اسم یکی از مدیران همان روم

 را وارد و اینتر را بزنید در مرحله ی بعد نام مدیری را که وارد 

کرده اید را پاک و نام و پسوورد خودتان  را وارد کنید و تیک

 ورود به صورت مخفی را بزنید و  حالا وارد روم شوید


 




ارسال توسط sina

 

گاهی وقتا شده که چند تا مدیر یا ناظر میرن داخل اتاق مدیر ها

 و ناظر ها اینجاست که فضولی شما گل میکنه

 که دارن اون جا چی میگن مهم نیست کدوم

 چت روم باشه واسه همه چت روم ها جواب میده 

برای این کار شما اول باید با مرورگر گوگل کروم وارد

 روم بشین و F12 رو بزنین

 در صفحه باز شده مکانی برای سرچ کلمات وجود دارد

   

 در این مکان کلمه rooms_not_allowed رو سرچ کنید

 

وقتی به این مرحله رسیدید به این مکان هدایت میشوید 

  

حالا شما باید 2بار روی مکانی که با فلش مشخص شده

رو کیلیک کنیدو فقط حرف notallowed رو پاک کنید

دقت کنید چون اگه اشتباه کنید کارتون بی فایده میشه

وقتی پاکش کردین دیگه دست به این صفحه نزنین

 و حالا شما میتونید وارداتاق مدیرها و ناظر ها بشین


 




ارسال توسط sina

 

برای این کار ابتدا 

 

1) وارد پنل مدیریت بشین 

2)تنضیمات عمومی چت رو انتخاب کنین

3) در اونجا یه قسمتی هست به نام 

{رکورد های بانک اطلاعاتی تا چه زمانی باقی بمانند:}

در پایین این قسمت یه کادر هست که عدد 1 نوشته شده اون عدد رو به صفر تبدیل کنید و اوکی بزنید

4)از روم خارج بشید  و 2باره وارد روم بشید همان عدد صفر رو به 1 تبدیل کنید 

حالا تاریخ چه پاک شده 





تاریخ: چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:پاک کردن تاریخچه چت,روش پاک کردن تاریخ چه چت,,
ارسال توسط sina

 

واسه اینکار شما  با مرور گر اپرا میرید توی صفحه ی اصلی

 

 

 

 چت روم 

و کنترل یو {Ctrl+U} رو بزنید

 

 

بعد توی همون صفحه ای که واستون باز شده بود

 کنترل اف {Ctel+F}رو بزیند

 

 

  

بالای صفحه یه جایی واسه 

 

 

 

 

 

سرچ کردن 

کلمه ی مورد نظرتون میاد توی اون این کلمه رو بزنید  

 

 

 

 

 maxlength  

 

 

 

بعدش توی همون صفحه

 میبینید که این کلمه رنگش

 

 

 عوض میشه 

 

 بعدش عدد جلوی اونو

 که

 

 معمولا عددی بین 10 تا 13

 

 

 

 

 

 

 

 

بعدش بالای همون صفحه 

گوشه سمت چپ این  گزینه 

 

  رو بزنید بعدش که زدی میری توی

 اسم شما و با هر چقدر اسم دراز دوست داشتی وارد

 روم میشی تموم

مرور گر گوگل کروم:

اینم تقریبا شبیه همونه با کروم میرید به صفحه اصلی روم 

و F12 رو بزنید بعدش کلمه  maxlength رو تو قسمت  

 

سرچ کنید و عدد جلوی آنرا به 99999 تغییر دهید بدون این که 

به این صفحه دست بزنید برید به قسمت نام شما و با هر چقدر 

اسم دراز دوست داشتی وارد روم بشید 


 

 




تاریخ: چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:وارد شدن به چت روم با اسم طولانی,
ارسال توسط sina

 

فشرده سازی با ویندوز xp

براي فشرده سازي يك فولدر روي آن راست كليك كنيد و از زيرمنوهاي Sendto گزينه
Compressed (Zipped) Folder را انتخاب كنيد تا اطلاعت شما فشرده شوند.
براي ايجاد يك فولدر فشرده جديد بر روي دسكتاپ راست كليك كنيد و روي New برويد
و Compressed (Zipped) Folder را انتخاب كنيد حالا مي‌توانيد فايلهاي خود را درون آن بيندازيد.
براي گذاشتن پسورد روي فولدر فشرده شده ابتدا وارد آن شويد سپس از منوي File گزينه Add a Password را انتخاب كنيد. پسورد مورد نظر خود را دو بار وارد كرده و OK كنيد. با اين پسورد محتويات فولدر فشرده شده نمايش داده مي‌شوند اما نمي‌توان آنها را باز كرد.




تاریخ: چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:فشرده سازی با ویندوز xp,
ارسال توسط sina

 

پی بردن به وجود فایلهای مخفی

ابتدا My Computer را باز كنيد و از منوي View گزينه Status Bar را انتخاب كنيد تا نوار وضعيت به پايين پنجره اضافه شود. در سمت چپ اين نوار تعداد اشياء موجود در پنجره را نمايش مي‌دهد كه در صورت وجود فايلهاي مخفي(Hidden) تعداد آنها را در داخل پرانتز نمايش مي‌دهد.



تاریخ: چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:پی بردن به وجود فایلهای مخفی,
ارسال توسط sina
آخرین مطالب