هر چی بخوای
موضوع در مورد همه چیز

 

ماجراهای هاکل بریفین جزء کارتونهای دهه ۷۰ بود که از برنامه کودک و نوجوان شبکه اول سیما پخش میشد. داستان یک پسر بچه فقیر به نام هاکل بریفین که خیلی ماجراجو هست. و هر جا که می رود سعی میکند با همه دوست شود. هاک با یک برده به نام جیمی آشنا می شود و برای بدست آوردن سند آزادی جیمی یک سفر طولانی و پرماجرا را با جیمی آغاز میکند. اتفاقاتی که در طول این سفر برای هاک وجیمی می افتد دستمایه قسمتهای این سریال کارتونی جذاب را تشکیل می دهد.

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

روزی زنبورهای عسل توسط زنبورهای قاتل مورد حمله قرار می گیرند هاچ که ملکه زنبورهای عسلاست به کمک دوستان فرار میکند از آن پس دختری بنام امی به دنبال مادر می گردد. و این تازه آغاز داستان زیبای هاچ است…

کارتون هاچ زنبور عسل ماجرای زنبوری است که به دنبال مادر خود می گردد و برای رسیدن به این هدف با دوستان خود جنگل را زیر پا می کنند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

کارتون نیک و نیکو از سری کارتون های قدیمی است این کارتون داستانهای زندگی دو بچه زنبور به نام های نیک و نیکو است که در جنگل هربار اتفاقاتی برای آنان می افتد.

نیک و نیکو (به ژاپنی:  Mitsubachi Māya no Bōken ، به معنی «ماجراهای مایا زنبور عسل») نام یک مجموعه انیمه ساخت استودیوی ژاپنی نیپون انیمیشن است. این مجموعه در ۵۵ قسمت از آوریل ۱۹۷۵ تا آوریل ۱۹۷۶ توسط شبکه تلویزیونی «تی‌وی آساهی» پخش شد. این مجموعه با اقتباس از رمان Die Biene Maja از نویسندهٔ آلمانی، والدمار بونزلز، ساخته شده است.

نیک و نیکو، به زبانهای مختلف دوبله و بارها از تلویزیون کشورهای مختلف به نمایش درآمده است و جزو نخستین و موفق‌ترین انیمه‌های ساخت نیپون انیمیشن محسوب می‌شود.در کارتون نیک و نیکو شخصیت های دیگری نیز وجود دارد که این کارتون را بسیار زیبا کرده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

کارتون زیبا و دیدنی مگ و دوستان . مگ مگ و دوستانش که همه حیوانات دوست داشتنی ای هستند در یک جزیره زندگی می کنند و داستان ها و اتفاق جالبی را برا ما خلق می کنند.

با دیدن این کارتون به سالها قبل بازگردید و از یادآوری دوران کودکیتان لذت ببرید!  دیدن این کارتون برای همه ی سنین خاطره انگیز و جذاب خواهد بود.

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina
ارسال توسط sina

 

همان طور که به یاد دارید داستان بر پایه دو شخصیت اصلی بنا شده است یک مورچه خوار آبی که همیشه در تلاش است تا چارلی مورچه قرمز رنگ خوش شانسی را که سوسیس می خواندش شکار کنداولین سری این مجموعه در March 1969 عرضه شد وتا سال ۱۹۷۱ در قالب ۱۷ داستان کوتاه به نمایش در آمد که گروه فروشگاه ایران نوین تقدیم شما می کند.

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

مجموعه انیمیشن ژاپنی است که توسط شرکت نیپون و بر اساس رمان رنگین کمان جنوبی که توسط نویسنده استرالیایی فیلیس پیدینگتون(۱۹۱۰-۲۰۰۱) نوشته شده ساخته شده است.در مورد داستان دختر جوانی با نام لوسی است که سختی‌ها وهیجاناتی را که او وخانواده اش در حین مهاجرت از انگلیس به استرالیا تحمل کرده اند ،بیان می‌کند .آنها از انگلیس به استرالیا مهاجرت کرده تا در آنجا مزرعه‌ای بر پا کرده به کشاورزی مشغول شوند.

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina
ارسال توسط sina

 دانلود کامل کارتون معاون کلانتر - دوبله فارسی

کاراکتر دپیوتی داگ (همان معاون کلانتر خودمان) را شرکت TerryToons Cartoon خلق کرد. سری‌های کوتاه مدت تلویزیونی‌اش (هر اپیزود هفت دقیقه) به سفارش کانال CBS تهیه شد و از اوایل دهه ۱۹۶۰، چهار اپیزود از آن‌ها در یک نمایش تلویزیونی نیم‌ساعته پخش می‌شد.

دپیوتی داگ، با آن شکم جلو آمده و کلاه و ژیله‌اش، از تمام نشانه‌های مجری قانون بودن فقط نشان روی سینه را دارد و یادآور کاراکترهای این شکلی وسترن‌های فورد و هاکس است. همة امور زندگی معاون در زندان کلانتری می‌گذرد. دیتون آلن، کمدین و صداپیشة مشهور، با لهجه و گویش غلیظ ایالت‌های جنوبی آمریکا به جای دپیوتی داگ حرف می‌زند و به ساده‌لوحی و روستازادگی‌اش می‌افزاید.

آن صحنة مشهوری که ماسکی و وینس، معاون را زورکی روی سن نمایش می‌کشانند تا حسابی جلوی همه کنفش کنند و ما خیال می‌کردیم تیتراژ است، در واقع ربط‌ دهنده اپیزودها به هم بود.

 

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط sina

 

انیمیشن لاک پشت های نینجا از سالیان سال پیش طرفداران زیادی داشته و سبک جالب آن مورد پسند همگان قرار گرفته است.انیمیشن محبوب Teenage Mutant Ninja Turtles با قسمت های جدید ۲۰۱۲ منتشر شده است و در حال ادامه ساخت می باشد. و خبری بهتر از اینکه ما قصد داریم قصد داریم تمامی قسمت ها را به محظ انتشار در سایت همراه با زیرنویس فارسی قرار دهیم. امید است که مورد پسند نمامی کاربران عزیز باشد.. توجه داشته باشید که تمامی قسمت های قرار گرفته شده دارای کیفیت خوب و به زبان انگلیسی می باشند.. لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته (به انگلیسی: Teenage Mutant Ninja Turtles) یا به طور مرسوم‌تر لاک‌پشت‌های نینجا (به انگلیسی: Ninja Turtles)، همچنین لاک‌پشت‌های قهرمان داستانی درباره ۴ لاک‌پشت جهش‌یافته انسان‌گون (به نام‏‎های میکل‌آنجلو، لیوناردو، دوناتلوو رافائلو) است که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند.این مجموعه در سال ۱۹۸۴ در یک کتاب کمیک استریپ آفریده شد و بعداً از روی آن مجموعه پویانمایی، فیلم ، بازی رایانه ای، اسباب بازی و دیگر محصولات ساخته شد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط sina
آخرین مطالب